شماره آگهی : 260814

کنترل کننده سری ۴۰ نمایندگی sensotech

شماره تماس :

شرکتSensoTech ، ارائه دهنده ی سیستم ها برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی فرآیندهای موجود در مایعات است.

از زمان تاسیس شرکت ما در سال ۱۹۹۰، ما به یک تأمین کننده ی پیشتاز آنالایزرهای فرایند برای اندازه گیری خطی غلظت و تراکم مایعات تبدیل شده ایم.

سیستم های تحلیلی ما معیارهایی که در سطح جهانی به کار می¬روند را تعیین می کنند.

اصل اساسی سیستم های خلاقانه ی ما که در آلمان تولید شده اند، اندازه گیری سرعت و تراکم اولتراسونیک در فرایندهای پیوسته است. ما این روش را در یک تکنولوژی حسگر فوق العاده دقیق و بسیار کاربر پسند تکمیل کرده ایم.

این تکنولوژی علاوه بر اندازه گیری غلظت و تراکم، کاربردهای معمولی شامل تشخیص فصل مشترک فاز یا نظارت بر واکنش-های پیچیده مانند پلیمریزاسیون و تبلور را نیز در بر می¬گیرد. سیستم های اندازه گیری و تجزیه و تحلیل LiquiSonic® کیفیت محصول مطلوب و حدأکثر ایمنی کارخانه را تضمین می کنند.

به لطف استفاده ی کارآمد آنها از منابع، آنها همچنین به کاهش هزینه¬ها کمک می کنند و در تنوع گسترده ای از صنایع مانند صنایع شیمیایی و دارویی، فولاد، تکنولوژی مواد غذایی، ماشین آلات و مهندسی ماشین آلات کارخانه، تولید خودرو و موارد دیگر گسترش یافته اند.

هدف ما اطمینان از به حدأکثر رساندن پتانسیل امکانات تولیدی شما در هر زمان است. سیستم های SensoTech حتی در شرایط سخت فرایند، نتایج اندازه گیری بسیار دقیق و قابل بازیابی را ارائه می دهند. . تجزیه و تحلیل درون خطی، نمونه گیری دستی حساس به ایمنی را حذف می¬کند و بلافاصله برای سیستم اتوماسیون شما در دسترس است. تمام پارامترها را می توان با ابزارهای پیکربندی با کارایی بالا تنظیم کرد، به طوری که شما می توانید به سرعت و به راحتی به نوسانات فرایند واکنش نشان دهید.
ما تکنولوژی عالی و اثبات شده را برای کمک به بهبود فرایندهای تولید شما ارائه می دهیم و رویکرد پیچیده و اغلب جدیدی را برای یافتن راه کارها به کار می¬گیریم. در صنعت شما، برای کاربردهای شما – مهم نیست که چقدر الزامات خاص است. هنگامی که آن به تجزیه و تحلیل فرایند می پردازد، ما استانداردها را تنظیم می کنیم.

واحدهای کنترل با گزینه های مختلف بسته به برنامه کاربردی و طرح کارخانه ی شما موجود می باشد. لطفاً با یکی از متخصصین محصول ما برای انتخاب مناسب ترین نسخه تماس بگیرید.

انواع زیر در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر، مقایسه¬ی مدل ها را ببینید.

انواع کنترل کننده ها :

کنترل کننده ی ۴۰

کنترل کننده ی ۴۰ برای تجزیه و تحلیل ترکیبات چند جزئی (آب قلیایی-نمک-آب، اسید-نمک آب) به ویژه در کاربردهای زدایش و خنثی سازی گاز استفاده می شود.

کنترل کننده ی ۳۰

کنترل کننده ۳۰ با رابط حسگر قدرتمند مجهز شده است. این باعث می شود تا ارتباطات و منبع تغذیه تا چهار سنسور برقرار شود و اجازه می دهد راه کارهای بهینه¬ی بودجه برای اندازه¬گیری¬های چند نقطه ای تحقق یابد.

کنترل کننده ی ۲۰

کنترل کننده۲۰ یک واحد اقتصادی و ایده آل برای هزینه آگاهانه کاربران نهایی است.این کنترل کننده تجهیزات را کاهش داده و می¬تواند تنها با یک سنسور ارتباط برقرار کند.

https://www.sensotech.com/


ایمیل : gmail.com@arvin.atlas.company


کنترل کننده سری ۴۰ نمایندگی sensotech