شماره آگهی : 260892

فروش و ساخت انواع ترموکوپل تیپ E

شماره تماس : 02133923245

فروش و ساخت انواع ترموکوپل تیپ E

Thermocouple
ترموکوپل یکی از سنسورهای حرارتی رایج در صنایع مختلف است که از حیث عملکرد و قیمت در بازه های دمائی متوسط از دیگر سنسورهای دمائی با قیمت مناسب تری به فروش میرسد .
ترموکوپل های نوع K و J از پر مصرف ترین نوع ترموکوپل می باشند که با شکل ها و ابعاد مختلف برای کاربردهای گوناگون در صنعت در گستره بازه وسیعی از دما کاربرد دارند .
ترموکوپل چیست انواع و کاربرد آن کدام است :
ترموکوپل یکی از پر مصرف ترین سنسورهای اندازه گیری دما محسوب میگردد . این سنسورهای ساده با استفاده از اتصال یک فلز و آلیاژ آن و با توجه به اثر سیبک تولید میشوند و با همین مکانیزم ساده قادر به اندازه گیری دما به راحتی در بازه وسیعی از زیر صفر تا حدود ۱۷۰۰ درجه میباشند .

(CHROMEL-CONSTANTAN ) ترموکوپل تیپ E
ترموکوپل نوع E با استفاده از فلزات Ni-Cr (کرومل) و Cu-Ni (کنستانتان Constantan) ساخته می شود. محدوده ی عملکرد دمایی آن ، بین −۴۰ °C و +۹۰۰ °C است. این ترموکوپل با ۶۸ µV/°C بیشترین حساسیت را دارد و می توان از آن در کاربردهای خلاء و مواردی که حسگر در آن حفاظت نشده است ، استفاده کرد.

خرید ترموکوپل ، ساخت ترموکوپل ، غلاف ترموکوپل ، انواع ترموکوپل ، ترموکوپل ، ترموکوپل سیمی ، قیمت ترموکوپل ، فروش ترموکوپل ، ترموکوپل تیپ E ، ترموکوپل تایپ E، قیمت انواع ترموکوپل ، ترموکوپل فلکسی بل ، ترموکوپل تیپ E ، ترموکوپل تایپ E ، قیمت ترموکوپل تیپ s ، کلگی ترموکوپل ، ترمینال هد ترموکوپل ، هد ترموکوپل ، بدنه ترموکوپل ، جنس غلاف ترموکوپل ، غلاف سرامیکی ، غلاف فلزی ترموکوپل ، ترموکوپل فلنج دار ، ترموکوپل دنده ای ، ترموکوپل تیپ E ، ترموکوپل نوع E ، ترانسمیتر ترموکوپل ، سوکت ترموکوپل ، انواع سوکت ترموکوپل ، پراب ترموکوپل ، خرید پراب ترموکوپل ، فروش پراب ترموکوپل ، ترموکوپل نوع K ، ترموکوپل صنعتی
خرید ترموکوپل تیپ E
ساخت ترموکوپل تیپ E
فروش ترموکوپل تیپ E
پرمصرف ترین ترموکوپل
نمونه های سیمی ترموکوپل تیپ E
ترموکوپل با حداقل قیمت
نمونه های صنعتی ترموکوپل تیپ E
ترموکوپل فلنج دار یا دنده ای
جنس غلاف ترموکوپل
تحمل دمایی ترموکوپل
فروش و طراحی ترموکوپل تیپ E

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : لاله زار جنوبی پاساژ نور طبقه دوم پلاک 13


فروش و ساخت انواع ترموکوپل تیپ E