شماره آگهی : 260939

قیمت سطح سنج آلتراسونیک Ultrasonic Level Meter

شماره تماس : 02188193205

قیمت سطح سنج آلتراسونیک Ultrasonic Level Meter
اینسترو سنتر با ارائه تنوع گسترده ای ازانواع سطح سنج آلتراسونیک از برند آبنوس (Abnoos) و دینل چک (DINEL) امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.
برخی سطح سنج آلتراسونیک موجود در سایت Instrucenter.com :

• سطح سنج آلتراسونیک مدل ULM53L ساخت DINEL
• سطح سنج آلتراسونیک مدل ULM53 ساخت DINEL
• سطح سنج آلتراسونیک مدل ULM70 ساخت DINEL
• سطح سنج آلتراسونیک پژواک سری ALM ساخت آبنوس

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه ، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک و مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت ،پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری ،داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات ،از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.
کلمات کلیدی:
قیمت سطح سنج آلتراسونیک، فروش سطح سنج آلتراسونیک، سطح سنج آلتراسونیک، Ultrasonic Level Meter، آبنوس، دینل چک، DINEL، Abnoos، اینسترو سنتر، سطح سنج آلتراسونیک مدل ULM53L ساخت DINEL ، سطح سنج آلتراسونیک مدل ULM53 ساخت DINEL، سطح سنج آلتراسونیک مدل ULM70 ساخت DINEL، سطح سنج آلتراسونیک پژواک سری ALM ساخت آبنوس



قیمت سطح سنج آلتراسونیک Ultrasonic Level Meter