شماره آگهی : 260944

فروش ديتالاگر دما و رطوبت تستو مدل Testo 175H1

شماره تماس : 02188325716

فروش ديتالاگر دما و رطوبت تستو مدل Testo 175H1
دیتالاگر دما و رطوبت مدل ۱۷۵H1 ساخت Testo آلمان دارای محدوده اندازه گیری دما از ۲۰- تا ۵۵ درجه سانتیگراد میباشد دقت اندازه گیری برای دیتالاگر دما و رطوبت مدل ۱۷۵H1 برابر ۰٫۴ میباشد. محدوده اندازه گیری رطوبت از ۰ ~ ۱۰۰ %RH میباشد دقت اندازه گیری ثبت کننده دما و رطوبت ۲% میباشد .داشتن قابلیت باز خوانی اطلاعات به وسیله SD CARD ،اندازه گیری ، نمایش و ذخیره سازی دمای محیط با فواصل زمانی حداقل۱۰ ثانیه و حداکثر ۲۴ ساعت یکبار از ویژگی های ثبت کننده دما و رطوبت مدل ۱۷۵H1 ساخت Testo میباشد. از دیتالاگر تستو ۱۷۵H1 می توان جهت مصارفی مانند اندازه گیری و ثبت دمای سردخانه ها، یخچال ها، رطوبت انبارهای دارو و داروخانه ها و مواد غذایی استفاده کرد.
دیتالاگر دما مدل ۱۷۵H1ساخت testo آلمان
www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه ، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک و مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت ،پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری ،داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات ،از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.

برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.
کلمات کلیدی:
فروش ديتالاگر دما و رطوبت تستو مدل ۱۷۵H1، ديتالاگر دما و رطوبت ، ديتالاگر دما و رطوبت تستو ۱۷۵H1، ترموگراف دما و رطوبت تستوTesto مدل ۱۷۵H1، دیتالاگر دما، اندازه گیری دما، دیتالاگر دما تستو آلمان، دیتالاگر دما مدل ۱۷۵H1ساخت testo آلمان، ثبات دما، دیتالاگر دما و رطوبت، اینستروسنتر

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : تهران ،خیابان سمیه، بین مفتح و بهار، کوچه خوانساری پلاک 6 واحد 7


فروش ديتالاگر دما و رطوبت تستو مدل Testo 175H1