شماره آگهی : 261011

قیمت کاليبراتور دما قابل حمل Portable Temperature Calibrator

شماره تماس : 02188325716

قیمت کاليبراتور دما قابل حمل Portable Temperature Calibrator
اینسترو سنتر با ارائه تنوع گسترده ای ازانواع کاليبراتور دما قابل حمل Portable Temperature Calibrator از برند های (TES & PROVA) تس و پرووا تایوان و استاندارد هنگ کنگ (Standard) و CEM و لوترون Lutron فرانسه امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.
کالیبراتور دما برای کالیبره کردن و تنظیم کردن ابزاری همچون سنسورها (ترموکوبل)، ترمومترها و یا حرارت سنج ها، کنترل کننده های فر آیند، ثبت کننده های جداول و ثبت کننده های اطلاعات مورد استفاه قرار می گیرند. این ابزارها می بایستی در دوره های منظم چک و تنظیم شوند و به این دلیل استفاده از کالیبراتورهای حرارت ضروری و لازم می باشد. کالیبراتور دما قابل حمل کاربرد آزمایشگاهی داشته و به منظور کالیبره کردن ترمومترها استفاده می شود.
برخی کاليبراتور دما موجود در سایت Instrucenter.com :
کاليبراتور دما ساخت TES
• کالیبراتور دما PROVA تایوان مدل PROVA-125 ساخت TES & PROVA تایوان
کاليبراتور دما ساخت Standard هنگ هنگ
• کالیبراتور ترمومتر لیزری تا ۵۰۰ درجه مدل BX-500 ساخت شرکت استاندارد
• کالیبراتور ترموکوپل تا ۳۰۰ درجه مدل BX-150 ساخت شرکت استاندارد
کاليبراتور دما ساخت CEM چین
• کالیبراتور ترموکوپل مدل BX-150 ساخت CEM
کاليبراتور دما ساخت Lutron تایوان
• کالیبراتور دمای ترموکوپل نوع k ، مدل TC-920

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه ، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک و مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت ،پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری ،داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات ،از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.
کلمات کلیدی:
فروش کاليبراتور دما قابل حمل، قیمت کاليبراتور دما، قیمت کاليبراتور دما قابل حمل، کالیبره کردن ترمومتر، کالیبراتور ترموکوپل، Portable Temperature Calibrator، اینسترو سنتر، کاليبراتور دما ساخت TES، کالیبراتور دما PROVA تایوان مدل PROVA-125 ، کاليبراتور دما ساخت Standard هنگ هنگ، کالیبراتور ترمومتر لیزری تا ۵۰۰ درجه مدل BX-500، کالیبراتور ترموکوپل تا ۳۰۰ درجه مدل BX-150، کاليبراتور دما ساخت CEM چین، کالیبراتور ترموکوپل مدل BX-150، کاليبراتور دما ساخت Lutron تایوان، کالیبراتور دمای ترموکوپل نوع k ، مدل TC-920

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : تهران ،خیابان سمیه، بین مفتح و بهار، کوچه خوانساری پلاک 6 واحد 7


قیمت کاليبراتور دما قابل حمل Portable Temperature Calibrator