شماره آگهی : 261063

فروش انواع گشتاور سنج(ترکمترTORQUE METER)

شماره تماس : 02188325716 - 02188325739

فروش انواع گشتاور سنج(ترکمترTORQUE METER)
برای اندازه گیری گشتاور، انحراف حقیقی محور ایجاد شده توسط یک نیروی پیچشی اندازه گرفته می شود و یا آثار این انحراف اندازه گیری ‏می‌شود. واحد گشتاور نیوتون بر متر (N/M) می باشد که با واحد های دیگری نظیر Kgf-cm ،lbf-inو Newton-cm هم نمایش داده می شود. گشتاور سنج های آزمایشگاهی معمولاً دارای دقت بالایی می باشند. گشتاور سنج ها یا ترکمترها با توجه به نوع پراب به دو دسته گشتاورسنج پراب جدا و گشتاورسنج پراب سرخود تقسیم می شوند.
موارد مورد نیاز برای انتخاب یک گشتاورسنج:
۱- رنج گشتاور سنج متناسب با رنج گشتاور مورد نیاز باشد
۲- دقت اندازه گری گشتاور سنج مناسب باشد
۳- گشتاور سنج دیجیتال و یا آنالوگ با توجه به نوع کار
۴- قابلیت خروجی rs232 و یا USB برای انتقال داده ها به رایانه
برخی از تجهیزات گشتاور سنج و ترک متر عبارتند از:
گشتاورسنج(ترکمتر)ساخت لوترون تایوان(Lutron):
۱٫ گشتاور سنج (ترکمتر) با پراب مجزا Lutron مدل TQ-8800
۲٫ گشتاور سنج با پراب سرخود Lutron مدل TQ-8801
۳٫ گشتاور سنج با پراب سرخود Lutron مدل TQ-8803
www.InstruCenter.com مرجع تخصصي و بزرگترين فروشگاه اينترنتي تجهيزات ابزاردقيق و هيدروليک در ايران مي باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه ، به ارائه قيمت‏‌هاي کاملا رقابتي و مناسب، همراه با کيفيت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک و مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت ،پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری ،داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات ،از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
کلمات کلیدی:
فروش انواع گشتاور سنج,ترکمترTORQUE METER, اندازه گیری گشتاور, واحد گشتاور, گشتاور سنج های آزمایشگاهی, گشتاور سنج ها , ترکمترها, گشتاورسنج پراب جدا, گشتاورسنج پراب سرخود, گشتاورسنج, رنج گشتاور سنج, گشتاور, گشتاور سنج, گشتاور سنج دیجیتال و یا آنالوگ, گشتاور سنج و ترک متر, گشتاورسنج,ترکمترساخت لوترون تایوانLutron, گشتاور سنج ,ترکمتر با پراب مجزا Lutron مدل TQ-8800 ,گشتاور سنج با پراب سرخود Lutron مدل TQ-8801 ,گشتاور سنج با پراب سرخود Lutron مدل TQ-8803 , فروشگاه اينترنتي تجهيزات ابزاردقيق و هيدروليک,



فروش انواع گشتاور سنج(ترکمترTORQUE METER)