شماره آگهی : 262641

سیمکا سوییچ ۵ کانال

شماره تماس : 02188969902

کنترل لوازم برقی از راه دور از طریق سیم کارت موبایل بدون نیاز به خط تلفن

مدل مشابه این دستگاه بنام ماژول تله سوییچ ۵ کانال تایمردار با گزارشگیری مدل TSPF5 عرضه شده است که این محصول از طریق خط تلفن ثابت کنترل از راه دور را انجام می دهد و دستگاهی که توضیحات آنرا در زیر مشاهده می نمایید از طریق یک “سیم کارت” همراه اول ، ایرانسل یا تالیا می تواند بدون خط تلفن در جایی قرار بگیرد و تجهیزات برقی مورد نظر شما را از هر فاصله ای ( بدون محدودیت ) روشن یا خاموش نماید یا بصورت اتوماتیک از طریق تایمر ( قابل برنامه ریزی از راه دور با تلفن یا موبایل ) آنها را روشن یا خاموش نماید.
این ماژول به همراه یک مبدل سیم کارت به تلفن ثابت ارائه می شود و شما را صاحب یک کنترل از راه دور “بدون مرز” می نماید

شرح کامل :

این ماژول کاملا مونتاژ شده و آماده برای استفاده می باشد. فقط کافیست که با ۲ رشته سیم از مبدل سیم کارت به ماژول متصل کنید و با یک تغذیه ۱۲ ولت آنرا بکار بیندازید .

در خروجی این ماژول پنج رله قرار دارد که کار نهایی روشن یا خاموش کردن وسایل برقی متصل به آنها را از راه دور یا نزدیک انجام می دهد . همچنین رله خروجی پنجم می تواند قفل های برقی درب را باز کند.

و یا یک وسیله برقی را با فرمان پالسی بصورت لحظه ای بکار بیندازد.

مدار تایمر : این ماژول منحصربفرد برای خروجی های ۱ تا ۴ دارای تایمر می باشد و می توانید رله ها را از ۱ تا ۹۹۹ دقیق برنامه ریزی کنید که بعد از تایم گیری روشن یا خاموش شوند.

گزارشگیری : در هنگام استفاده از این ماژول اگر هر زمان بخواهید که از وضعیت روشن یا خاموش بودن رله ها مطلع شوید فقط کافیست با یک ارتباط تلفنی و فشردن کدهای گزارش از حالت قطع یا وصل خروجی ها با خبر شوید.

عملکرد ماژول :

فرض کنید یک خط تلفن به شماره ۲۲۲۲۲۲۲۲ به ماژول متصل شده باشد. حال با موبایل یا تلفن با این شماره تماس بگیرید ، دستگاه با برنامه ریزی قبلی شما بعد از ۳ زنگ با یک بوق فعال می شود ، حال باید رمز عبور خود را ( بطور مثال : ۱۲۳۴۵ ) وارد نمایید ، درصورتی که رمز صحیح وارد شود با آلارم خاصی تایید می شود حال با فشردن کد های مخصوص رله ها را وصل یا قطع نمایید

قابلیت ها ی این ماژول :

– دارای رمز عبور ۱ تا ۵ رقمی ( بدون محدودیت (

– امکان تغییر رمز از راه دور

– امکان تغییر در شمارش تعداد زنگ

– دارای حافظه EEPROM نگهداری اطلاعات *

* در صورت قطع برق اطلاعات و رمز نگهداری می شوند

– دارای هشدار دهنده های مختلف صوتی اعلام وضعیت دستگاه

– امکان قطع ارتباط اتوماتیک در صورت ارسال رمز اشتباه

– امکان ارسال فرمان پالسی و ON/OFF بصورت موازی بدون ورود به شبکه مخابرات

– امکان ارسال فرمان پالسی و ON/OFF در حین مکالمه دوطرفه در هنگام کنترل از راه دور

کاربرد ماژول تله سوییچ ۵ کانال پالسی و ON/OFF :

فرمان پالسی ) روشن و خاموش لحظه ای ) این ماژول مناسب برای کنترل از راه دور کلیه وسایل برقی می باشد که می خواهید از هر فاصله ای به دلخواه آنها را بصورت لحظه ای روشن و خاموش نمایید . و درب های دارای قفل برقی را باز نمود و یا آنرا به آیفون های معمولی یا تصویری متصل نمایید تا از راه دور بتوانید درب را باز نمایید. ۴ کانال دیگر این ماژول مناسب برای کنترل ۴ وسیله برقی دیگر است که بصورت مجزا فرمان می پذیرند و ۴ وسیله برقی مختلف را روشن یا خاموش

استان : تهران   -   شهر : تهران


سیمکا سوییچ ۵ کانال