شماره آگهی : 265209

یو پی اس سونر مناسب انواع تجهیزات شبکه و مخابراتی

شماره تماس :

یو پی اس دستگاهی است که در هنگام قطع برق و یا تغییرات ولتاژ ناشی از نوسانات برق ، برق مورد نیاز را از طریق برق ذخیره شده در باتری تأمین می نماید. نکته مهم این است که در این زمان وسایل متصل به یو پی اس بدون خاموش شدن به کار خود ادامه می دهند و به هیچ عنوان متوچه قطع و یا وصل برق نخواهند شد.
یو پی اس سونر سری H با بهره گیری از تکنولوژی لاین اینترکتیو می تواند در زمان قطعی برق و یا تغییر نوسانات خارج از محدوده مشخص شده برای یو پی اس ، بدون قطعی برق ، برق مورد نیاز دستگاه های متصل را از باطری تامین نماید و در این صورت دستگاه های متصل به هیچ عنوان خاموش نخواهند شد چرا که این عملیات در کمتر از ۷ میلی ثانیه اتفاق می افتد و این زمان برای دستگاه های برقی از جمله کامپیوتر، روشنایی ، پکیج های آب گرم ، دوربین های مداربسته ، درب های الکترونیکی ، گاوصندوق های برقی، چاپگرهای متفاوت ، سیستم های مخابراتی ، آزمایشگاهی و بیمارستانی و … اصلا قابل تشخیص نمی باشد.
در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از قیمت ها می توانید از شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری (۹:۰۰ الی ۱۸) و پنچشنبه (۹:۰۰ الی ۱۳) به جز روزهای تعطیل با شماره های ۰۹۱۳۴۲۲۴۵۱۰-۰۹۱۳۴۲۲۴۵۱۲ -۰۳۱۵۲۲۷۲۲۲۵ ( داخلی یک ) تماس حاصل نمایید و یا به به سایت شرکت به آدرس http://www.sonercorp.com مراجعه نمایید



یو پی اس سونر مناسب انواع تجهیزات شبکه و مخابراتی