شماره آگهی : 269406

شرکت پخش هفت روز-عمده فروشی مواد غذایی و بهداشتی از ۱۳۸۲

شماره تماس : 02155592934

با سلام پیشاپیش فرا رسیدن سال ۱۳۹۵ را به تمام ملت ایران تبریک عرض می کنیم.این زمان بیش از هر فردی برای مدیران شرکت ها دولتی,شرکت های خصوصی,کارخانجات تولیدی اهمیت ویزه ایی دارد،چرا که بعد از یکسال تلاش و زحمت با یک قدرانی کوچک می توانند دل کارکنان خود را شاد و انها را برای سال جدید با انگیزه تر نمایند.
پخش هفت روز به عنوان یکی از بزرگترین عمده فروشی مواد غذایی و بهداشتی ایران هر سال و با توجه به مناسبت های پیش رو لیستی از اقلام پیشنهادی برای سبد کالایی کارمندان را منتشر می کند.
سابقه طولانی در تهیه و عرضه سبد کالایی کارمندان توانسته شناخت مناسبی از انتخاب بهترین مواد غذایی و بهداشتی جهت سبد کالایی به ما بدهد.البته این لیبست ها منطبق با نظر مشتری قابل تغییر است.
چرا هفت روز بهترین گزینه برای تهیه سبد کالایی است؟
تمام اجناس پایین تر از قیمت کارخانه عرضه می شود.
محدودیتی در انتخاب تعداد سبد کالایی وجود ندارد.
مشاوره و پشیبانی کامل تا رسیدن به گزینه مناسب انجام می گیرد
کلیه سبد های هدیه کارمندان در صورت تمایل بسته بندی و کارت تبریک یا … قرار داده می شود و به صورت شکیل تحویل می شود.
تحویل رایگان است.
بسته بندی سبد های کالایی در صورت تمایل توسط هفت روز انجام می شود.
و ۱۰ ها دلیل دیگر که این اطمینان را به شما می دهد که با خیال آسوده هدیه ایی مناسب را به کارمندان خود اهدا کرده اید.

(پخش ۷ روز) مواد غذايي و بهداشتي مورد نياز انواع رستوران ها،سوپر مارکت ها و عمده فروشان را تهيه و آنرا به صورت سريع و آسان در تمام نقاط ايران توزيع مي نمايد.

دربـــــاره پـــــخـــــش ۷روز

از تاريخ تأسيس ۷روز در سال ۱۳۸۲، ما رشد کرده‌ايم تا به هزاران نفر در سرتاسر ايران خدمت کنيم.
شرکت ما در تهران تأسيس شد، اما مأموريت ما تسهيل دسترسي به خريد هاي بدون واسطه براي همه رستوران داران خرده فروشان و عمده فروشان در سراسر ايران است. به همين منظور، ما در بيش از ۲۰ استان ايران نماينده فروش داريم، بيش از ۱۸۰ فروشنده را اداره مي‌کنيم و بيش از نيمي از فروش خود را به افرادي که در خارج از تهران زندگي مي‌کنند ارائه می دهیم.
ما مي‌دانيم وقت شما با ارزش است و به همين دليل وقتي به دنبال خريد کالايي هستيد مي‌خواهيد سفارش مربوطه را بلافاصله دريافت کنيد و ما براي رسيدن به اين هدف در تلاشيم.هدف ما اين است که مشتري تا حد امکان سريع‌ترسفارش خود را دريافت کنند.
ما به عالي بودن براي هر چيزي به عنوان نقطه شروع و نه نقطه پايان نگاه مي‌کنيم. اهدافي را براي خودمان تعيين کرده‌ايم که مي‌دانيم هنوز نمي‌توانيم به آنها دست يابيم، زيرا مي‌دانيم که با تلاش براي دستيابي به آنها مي‌توانيم حتي پا را فراتر از انتظار بگذاريم. از طريق نوآوري و تکرار، سعي در دستيابي به مواردي داريم که به خوبي کار کنند و به روش‌هاي غيرمنتظره آنها را بهبود مي‌بخشيم.

چـــــرا پـــــخــــــش هـــــفـــــت روز

تضمین بازگشت وجه تا ۳۰روز
۱۳ سال سابقه از ۱۳۸۲
کامل ترین سبد کالا رستوران
تحویل رایگان در سراسر تهران
پشتیبانی از شنبه تا پنجشنبه
قیمت درب کارخانه

کـــــلمـــــات کـــــلـــــیدی

پخش محصولات غذايي,مواد غذاي,پخش عمده مواد غذايي,پخش مواد غذايي تهران,فروش عمده مواد غذايي,خرید نقدی عمده مواد غذایی,لیست قیمت عمده موا

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : میدان محمدیه خ خیابان خیام جنوبی پاساژ برلیان ط2 پ19


شرکت پخش هفت روز-عمده فروشی مواد غذایی و بهداشتی از ۱۳۸۲