شماره آگهی : 269430

سوپرمارکت آنلاین پسر خوب (کاملا متفاوت)

شماره تماس :

حتما تا به حال از بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موجود خریداری کرده اید. در همه آنها سفارش فقط یک پروسه دارد. ۱- دنبال محصول میگردید(که بسیار حوصله سربراست). ۲- محصول را پیدا نمیکنید و از امکان جستجو استفاده میکنید و نام محصول خودتون رو وارد میکنید. ۳- از بین صدها محصول متشابه که سیستم جستجو برای شما آورده دوباره دنبال محصول مورد نظر می گردید. ۴- بالاخره محصول را پیدا میکنید. ۵- اگر دو یا چند چیز را با هم بخواهید باید چندین بار مراحل ۱ تا ۴ را تکرار کنید. ۶- پرداخت میکنید. ۷- ۲ الی ۷ روز منتظر می مانید که کالا به دستتان برسد.

اما سوپرمارکت آنلاین پسرخوب به کلی این مشکل رو برطرف کرده. دراین سایت شما فقط نام و تعداد محصول مورد نظرتون رو می نویسید و برای ما ارسال میکنید و حداکثر ظرف فقط و فقط ۲۰ دقیقه کالا به دستتون می رسه. دیگه نیازی نیست ساعت ها وقت خودتون رو بگیرید و محصولتون رو پیدا کنید و بعد از اون ۱ هفته منتظر بمونید به دستتون برسه. در سایت پسر خوب فقط بگید چی میخواید و چند تا میخواید. در کمتر از ۱ دقیقه همه ی محصولات مورد نیازتون رو شفارش بدید و در کمتر از ۲۰ دقیقه دریافتش کنید. هرچیزی که از یک سوپر مارکت میخواید رو سفارش بدید. به عنوان مثال به سفارش زیر توجه کنید:

۲ بسته پنبه ریز سایز ۱۵ – ۵ بسته پودر ماشین لباسشویی – ۳ جفت دستکش آشپزخانه سایز مدیوم.

دیگه نیازی نیست برای هرچیزی بلند شید و تا سوپر مارکت محله برید یا وقت خودتونو تو فروشگاه های آنلاین تلف کنید. با سوپر مارکت آنلاین پسر خوب در هر زمان و هر کجا راحت محصول مورد نیازتون رو سفارش بدید.
برای رفتن به سوپرمارکت آنلاین پسر خوب از آدرس زیر استفاده کنید D;

www.pesarekhoob.com
/ / /
|| || ||

توجه : ارسال فقط در تهران و حومه و همینطور در کرج میسر است.



سوپرمارکت آنلاین پسر خوب (کاملا متفاوت)