شماره آگهی : 269503

عرضه مستقیم دمنوش بِه

شماره تماس :

دمنوش بِه، یکی از خوش‌عطرترین و پرخاصیت‌ترین انواع دمنوش‌هاست. دمنوش بِه، یک نوشیدنی آرام‌بخش برای اعصاب است که بسیار گوارا، خوش‌بو، خوش‌رنگ و مقوی قلب، معده و اعصاب می‌باشد.
خواص چای(دمنوش) بِه: آرام بخش، جلوگیری از اسیدی شدن خون، جلوگیری از غلظت خون، دارای آهن فراوان، ضد سرطان، تقویت کنندۀ قلب و باز کنندۀ عروق آن(به دلیل وجود پکتین) تقویت کنندۀ کبد، دارای ویتامینc و …
روش دم کردن: به ازاء هر نفر، یک قاشق غذاخوری سرپُر، بِه خشک شده را به همراه هِل و یک فنجان آب جوش داخل قوری ریخته و اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه روی بخار آب دَم بکشد. همچنین می توان آن را به همراه عسل نیز میل نمود.
قیمت هر بسته ۱۰۰ گرمی ۸۰۰۰ تومان می باشد که البته تعداد ۱۰ عدد به مشمول تخفیف خواهد بود.
شماره تماس جهت سفارش: ۰۹۱۹۲۲۱۹۷۱۵ علی نژاد

جهت استحضار اینکه به دلیل استفاده از بهترین محصول باغات اصفهان آنهم به صورت گلچین شده و تولیدشده به روش کاملاً بهداشتی و استریل و بدون افزودن رنگ، اسانس و یا هر نوع مواد افزودنی دیگر؛ محصول نهایی دارای کیفیتی عالی بوده و امیدوارم ایرانیان عزیز و هموطنان گرامیم که در ایران و یا هر گوشه این جهان پهناور زندگی می کنند با استفاده و جایگزین نمودن این دمنوش فوق العاده با چای- که نتیجه ای جز سرطان، پوکی استخوان، زخم معده،سکته های قلبی و مغزی و تعداد زیادی بیماری و امراض دیگر ندارد* – به یاد و خاطره مام وطن لحظات خوشی را سپری نمایند و سلامتی خود و عزیانشان را تضمین نمایند.
درخصوص مضرات چای توجه شما و خوانندگان ارجمند را جلب می کنم به لینک (مربوط به آقای دکتر روازاده): http://ravazadeh.com/fa/article/5-nourishment-article/2462-tea.html



عرضه مستقیم دمنوش بِه