شماره آگهی : 269540

فروش انواع پودر کافی میکس ،هات چاکلت ،وایت چاکلت ،کاپوچینو ‏ و

شماره تماس :

شرکت آمیتیس البرز آریا تولید کننده ، عرضه کننده و فروشنده انواع پودر کافی میکس ،پودر هات چاکلت ، پودر وایت چاکلت و پودر کاپوچینو ‏ و … با فرمولاسیون اروپا و متنوع ترین نوشیدنی ها جهت استفاده دستی ، دستگاه قهوه ساز ، دستگا قهوه ساز تمام اتوماتیک و صنعتی می باشد.
بسته بندی محصولات به نوعی می باشد که گروههای متفاوت مشتریان به راحتی می توانند آن را تهیه و استفاده نمایند . کافی شاپها ، رستورانها ، بوفه ها، هتلها ، فروشکاههای زنجیره ای ، سوپر مارکتها و خانواده ها گروهی از مشتریان ما می باشند .
با باتی نوک طعم واقعی نوشیدنی را تجربه کنید
آدرس: تهران – میدان هفت تیر – ابتدای مدرس – پلاک۵ – طبقه اول – دفتر مرکزی شرکت
‏۰۹۱۲۳۵۴۷۶۸۲‏ تلفکس: ۸۸۸۱۰۷۱۲
*** جهت خرید انواع دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک به شرکت تیام وندینگ به نشانی اینترنتی tiamvending.com مراجعه نمایید (شرکت تیام وندینگ ،با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همراه با تخفیفات دوره ای و فصلی).

کافی میکس(۱*۲)جعبه ای (بدون شکر) : این بسته بندی حاوی ۱۵ کافی میکس ۱*۲ ساشه(تک نفره) می باشد که به همراه علامت استاندارد و مجوز های بهداشتی به مشتریان ارائه می شود.
کافی میکس (۱*۲) خانواده : این بسته بندی حاوی ۵۰۰گرم کافی میکس بدون شکر می باشد که به همراه علامت استاندارد و مجوز های بهداشتی به مشتریان ارائه می شود
کافی میکس(۱*۳) خمره ای : این بسته بندی شامل ۵۰ ساشه ی ۲۰ گرمی کافی میکس ۱*۳ می باشد که دارای برچسب استاندارد ارائه شده است.این بسته بندی با هدف استفاده ی افراد در مسافرت.
کافی میکس(۱*۳) جعبه ای : این بسته بندی حاوی ۲۰ کافی میکس ۱*۳ ساشه(تک نفره) می باشد که به همراه علامت استاندارد و مجوز های بهداشتی به مشتریان ارائه می شود.
کافی میکس(۱*۳) خانواده : این بسته بندی شامل ۵۰۰ گرم کافی میکس ۱*۳ می باشد که دارای برچسب استاندارد ارائه شده است.این بسته بندی با هدف استفاده ی افراد در مسافرت ها، میهمانی ها و جلسات با عناوین مختلف عرضه شده است که مصرف کنندگان را از منافع گوناگون بهره مند می سازد.لازم به ذکر است یک عدد فنجان شکیل در قالب هدیه درون این محصول قرار داده شده است .
هات چاکلت پرومیوم جعبه ای : این بسته بندی حاوی ۱۲هات چاکلت پرمیوم ساشه(تک نفره) ۲۵ گرمی می باشد که به همراه علامت استاندارد و مجوز های بهداشتی به مشتریان ارائه می شود.
هات چاکلت خمره ای : این بسته بندی شامل ۵۰ ساشه ی ۲۰ گرمی هات چاکلت می باشد که دارای برچسب استاندارد ارائه شده است.این بسته بندی با هدف استفاده ی افراد در مسافرت ها، میهمانی ها و جلسات با عناوین مختلف عرضه شده است که مصرف کنندگان را از منافع گوناگون بهره مند می سازد.لازم به ذکر است یک عدد فنجان شکیل در قالب هدیه درون این محصول قرار داده شده است .
هات چاکلت جعبه ای : این بسته بندی حاوی ۲۰ هات چاکلت ساشه(تک نفره) ۲۰ گرمی می باشد که به همراه علامت استاندارد و مجوز های بهداشتی به مشتریان ارائه می شود.
هات چاکلت نیم کیلویی خانواده
وایت چاکلت جعبه ای : وايت چاكلت يا شكلات سفيد White chocolate پودر آماده فوري جهت استفاده بعنوان نوشيدني گرم ، تزئين كيك و ميلك شيك مي باشد
وایت چاکلت خانواده : این بسته بندی حاوی ۵۰۰ گرم شکلات سفید می باشد که به همراه علامت استاندارد
ده دليل عمده براي نوشيدن قهوه در روز ‏
قهوه سرشار از آنتي



فروش انواع پودر کافی میکس ،هات چاکلت ،وایت چاکلت ،کاپوچینو ‏ و