شماره آگهی : 269737

فروش عمده انواع ادویه جات تازه هندی ،بدون واسطه، از اهواز

شماره تماس : 09038026231

با سلام خدمت طرفداران ادویه هندی و مرغوب استان خوزستان:
پخش عمده و خرده انواع ادویه های معطر، بدون آرد و مواد افزودنی دیگر، از انواع کاری ، فلافل(مخصوص)، انواع آش ، آبگوشت ، پلو ، ماهی، خورش و… ، که همگی با ترکیبی مخصوص که توسط خود مجموعه آماده می شود، تهیه می شوند.

زرد چوبه، فلفل سیاه ، زنجبیل و سایر محصولات تکی دیگر، به صورت چوب ، برگ، دانه یا پودرشده که به صورت بسته بندی و کیسه ای در اختیار شما قرار میگیرد.

هم چنین انواع عرقی جات مرغوب از هرنوع،

برگ های تازه گیاهان دارویی از انواع مختلف،

انواع روغن ها و کرم های دارویی به صورت کاملا تازه و طبیعی

انواع قهوه به صورت دانه و پودری

زعفران مرغوب

سرکه های مرغوب
و….
از مرکز استان خوزستان(اهواز) به تمامی نقاط جنوبی و شمالی ایران با بیش از چندین سال سابقه همکاری با شهرهای جنوبی کشور و دارنده چندین شعبه و نمایندگی.

نکته ۱) تمامی محصولات توسط کادری مجرب بسته بندی می شوند به عبارت دیگر بسته بندی ها درون مرکز و تحت نظارت مستقیم صورت می پذیرند.

نکته۲)با توجه به آنکه قیمت های ادویه و تمامی محصولات دیگر به صورت لحظه ای هستند لطفا قبل از تماس و یا پیام لیست محصولات درخواستی خود را آماده کرده تا پس از پیگیری از مرکز، قیمت ها در اختیار شما قرار گیرد.
مخاطبان آگهی: تمامی رستوران داران ، کبابی ها، سوپرمارکت داران، خرده فروشان ادویه جات، بازاریابان، در سراسر کشور و تمامی مردمان محترم که علاقه مند به استفاده از ادویه جات مخصوص و خوش عطر خوزستان در غذایشان می باشند.
برای اطلاع از نحوه فروش می توانید تماس حاصل فرمائید و یا از طریق وات ساپ پیام بگذارید
شماره وات ساپ و تلگرام۰۹۰۳۸۰۱۶۲۳۱
شماره تماس:۰۹۹۱۰۴۵۸۷۹۶
آدرس تلگرامadviye_khozestan@
پیج اینستاگرام، adviye_khozestan

استان : خوزستان   -   شهر : اهواز


فروش عمده انواع ادویه جات تازه هندی ،بدون واسطه، از اهواز