شماره آگهی : 271522

تامین لوتزم اندازه گیری شرکت

شماره تماس : 03132655045

Rohde & Schwarz به‌طور خلاصه
Rohde & Schwarz، ۸۵ سال پیش در مونیخ تأسیس شد. این گروه فن‌آوری مستقل، طیف گسترده‌ای از محصولات ارتباطی، اطلاعاتی و امنیتی مبتکرانه‌ای را برای مشتریان صنعتی و دولتی تولید کرده، توسعه داده و به بازار عرضه می‌کند.
این شرکت فعالیت‌های خود را به چهار زمینه کسب‌وکار دسته‌بندی کرده است تا بازارهای مختلف را با محصولات اختصاصی پوشش دهد.
تست و اندازه‌گیری: Rohde & Schwarz یک تأمین‌کننده پیشرو بازار در بخش ارتباطات همراه و بی‌سیم، مجموعه‌ای جامع از تجهیزات و سیستم‌های T & M را برای تست توسعه، تولید و پذیرش قطعات و وسایل مصرفی و همچنین برای راه‌اندازی و نظارت بر شبکه‌های همراه ارائه می‌دهد. سایر بازارهای مهم T & M عبارت‌اند از صنعت خودرو، صنایع هوافضا و دفاعی، تمام بخش‌های الکترونیک صنعتی، تحقیق و آموزش‌وپرورش.
در پخش و رسانه، Rohde & Schwarz به اپراتورهای شبکه، تهیه‌کنندگان محتوا، استودیوهای تولیدی پست و تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی پاسخ می‌دهد. این مجموعه شامل راه‌کارهایی برای کل زنجیره انتقال محتوای سمعی و بصری – از خروجی دوربین و پخش برنامه‌های زمینی تا انتقال از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های IP است.
هوافضا | دفاع | امنیت شامل ارتباطات تخصصی، محصولات شناسایی و امنیت برای نیروهای مسلح، مقامات و سازمان‌های ایمنی و امنیتی عمومی و همچنین اپراتورهایی برای زیرساخت‌های حیاتی است.
درزمینهٔ شبکه‌ها و امنیت سایبری، قطعات و محصولات زیرساخت شبکه WAN، LAN و WLAN امنی را برای محافظت از انتقال داده‌ها، دستگاه‌ها و برنامه‌های کاربردی، ارائه می‌دهد
هیئت اجرایی از دو عضو تشکیل‌شده است: کریستین لایچر (رئیس) و پیتر ریدل. Rohde & Schwarz به‌عنوان یک شرکت مستقل و خصوصی، رشد و ترقی خود را از منابع شخصی حاصل می‌کند. ازآنجایی‌که این شرکت مجبور نیست در مورد نتایج سه‌ماهه فکر کند، می‌تواند برای مدت طولانی برنامه‌ریزی کند. در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸، Rohde & Schwarz حدود ۱۱،۵۰۰ کارمند داشت که حدود ۷۰۰۰ نفر از آن‌ها در آلمان کار می‌کردند. این گروه باعث کسب درآمد خالص ۲ میلیارد یورو، در سال مالی ۲۰۱۷/۲۰۱۸ شدند.
متعهد به پایداری
Rohde & Schwarz، به‌عنوان یک شرکت مستقل و خصوصی، بدون نیاز به فکر کردن در مورد سه‌ماهه ، می‌تواند برای تغییر مقدار تولید خود برنامه‌ریزی کند.
آزادی کارآفرینانه، به ما امکان می‌دهد تا همه پروسه‌های کسب‌وکار خود، از طرح‌ریزی محصول و وفاداری کارکنان گرفته تا مشارکت معتمدانه با مشتریان خود را به سمت پایداری هدایت کنیم.
کیفیت
کیفیت، حفاظت از محیط‌زیست و ایمنی شغلی
Rohde & Schwarz همیشه به مدیریت پایدار، همراه با بالاترین استانداردهای کیفی، ایمنی و محیط‌زیست اعتقاد دارد.
ما متعهد به استانداردی هستیم که توسط بنیان‌گذاران ما ایجادشده است.
محصولات ما به سبب کارایی، قابلیت اطمینان، سازگاری با محیط‌زیست و بهره‌وری انرژی شناخته‌شده هستند.
سیستم مدیریت و فرآیندهای کسب‌وکار ما مستلزم تجزیه‌وتحلیل و بهبود مستمر است و چنانچه ما بخواهیم انتظارات مشتریان و سایر اشخاص علاقه‌مند را در نظر داشته و ثبات کسب‌وکار خود را مدیریت کنیم، دارای اهمیت است و موفقیت کسب‌وکار ما را تضمین می‌کند.
اهداف سالانه ما حاصل استراتژی شرکت بوده و از تعهد ما برای بهبود مستمر ح



تامین لوتزم اندازه گیری شرکت