شماره آگهی : 271634

تامین کننده کاسه نمد و فیلتر نمایندگی Corteco در ایران

شماره تماس : 03132655045

نمایندگی CORTECO

نمایندگی CORTECO باید بتواند محصولات جدید و مورد نیاز مشتریان در هر کشوری که حضور دارد را تامین کند. نمایندگی CORTECO در واقع مسئول پیشبرد اهداف بازاریابی و خدمات پس از فروش این شرکت است که باید بتواند چهره مناسب و مثبتی از این شرکت را به نمایش درآورد. تیم فروش CORTECO می‌تواند با ارائه راهکارهای مناسب فروش و بازاریابی به افزایش درآمد شرکت در سراسر جهان کمک کند. تامین قطعات مورد نیاز ساخت محصولات شرکت و تجهیزات و وسایل مورد نیاز مشتریان در هر کشوری بر عهده تامین کننده CORTECO است.

محصولات CORTECO

محدوده لوازم و قطعات CORTECO از ۲۶۰۰۰ لوازم یدکی در سه گروه اصلی محصولات طبقه بندی می‌شود: قطعات آب بندی، قطعات کنترل لرزش و فیلتر. آنها شامل تعدادی از قطعات اصلی اتومبیل که به طور گسترده‌ای به عنوان کلاسیک در نظر گرفته می‌شوند، مانند فیلتر Simmerring® یا MicronAir® هستند.

هر دو توسط شرکت مادر Freudenberg شرکت CORTECO طراحی و ساخته شده‌اند – ارتباطی که به گاراژهای مستقل دسترسی مستقیم به قطعات یدکی اصلی با کیفیت OEM می‌دهد. تخصص CORTECO به همین جا ختم نمی‌شود. قطعات مهر و موم‌های فلزی سوپاپ، واشر و کیت موتور، اتصالات موتور ، قرقره میل لنگ، شاسی و شلنگ ترمز و همچنین فیلترهای هوای ورودی موتور نیز بخشی از طیف وسیعی از محصولات هستند.
قطعات آب بندی CORTECO
Freudenberg Sealing Technologies بزرگترین تولید کننده قطعات آب بندی روغن موتور است و اولین Simmerring® را در سال ۱۹۲۹ طراحی و تولید کرد. این شرکت همچنان به ارائه راه حل‌های نوآورانه در بالاترین سطح می‌پردازد.

تماس : ۰۳۱۳۲۶۵۵۰۴۵
https://www.corteco.com



تامین کننده کاسه نمد و فیلتر نمایندگی Corteco در ایران