شماره آگهی : 272132

فروش کیسه زباله ساده و بنددار ضد حشره مجلسی مقدم

شماره تماس : 03152373295

#کیسه_زباله #مجلسی_مقدم

کیسه های زباله همانطور که از نامشان برمی آید به منظور حمل و نقل زباله های خانگی و صنعتی طراحی شده اند. این محصول بسته به سفارش بازار در سایزها و ضخامت های متنوع تولید شده و روانه بازار مصرف میشوند .
مهمترین خواص مکانیکی برای استفاده از کیسه های زباله مقاومت آنها در برابر پارگی ، رشد پارگی و ضربه پذیری میباشد . چرا که خروج زباله ها پدیده ای نامطلوب بوده و حتی الامکان با تقویت خواص مکانیکی کیسه های زباله ای باید از این پیشامد جلوگیری کرد .
صنایع تولیدی اصفهان مقدم با توجه به تمامی موارد فوق اقدام به تولید انواع کیسه های زباله ساده و بنددار با مشخصات زیر نموده است.

کیسه زباله ساده
کیسه زباله رولی پرفراژدار یکی از محصولات جدید شرکت اصفهان مقدم می باشد. این محصول با استفاده از مواد پلی اتيلن سنگين و سبک مرغوب تولید و به بازار عرضه میگردد. محصول ذکر شده با ابعاد و ضخامت های گوناگون جهت مصارف صنعتی و خانگی تولید شده و قابل استفاده در مصارف منازل ، مراکز صنعتی ، و بیمارستانی می باشد.

کیسه زباله بنددار
کیسه زباله بند دار اصفهان مقدم دارای بندهای مخصوص و با قابلیت استفاده آسان برای بستن کیسه زباله است. این محصول در دو مدل پرفراژ دار و بدون پرفراژ (اسلایدی) به بازار عرضه گردیده است.

کیسه زباله ضد حشره
خاصیتی که به موجب رایحه دورکننده حیوانات موذی و حشرات، باعث جلوگیری از هجوم این موجودات به کیسه زباله می شود و حفظ بهداشت، سلامت و پاکیزگی محیط زندگی را به دنبال خواهد داشت.
ازآنجا که کاهش شیوع بیماریها از مبدا از جمله مسایل مهم و ضروری در نظام بهداشتی است و ترکیب پسماندهای امروزی بر مشکلات آن افزوده است ؛ دسترسی به دانش فنی تولید این محصول، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

استان : اصفهان   -   شهر : اصفهان
آدرس : شهرک صنعتی مبارکه، خیابان هشتم،فاز یک، صنایع تولیدی اصفهان مقدم


فروش کیسه زباله ساده و بنددار ضد حشره مجلسی مقدم