شماره آگهی : 273103

واردات و فروش پلاستی سایزرهای DOP و DOA

شماره تماس : 02188316090

واردات و فروش DOP (dioctyl phthalate) و DOA (dioctyl adipate)
DOP و DOA کره ای شرکت ایکیانگ
DOP و DOA تایوانی شرکت فورموسا
بشکه های ۲۰۰ کیلویی دی او پی
بشکه های ۲۱۰ کیلویی دی او اِی
تحویل انبار تهران
واردات DOP و DOA به صورت اعتباری و پروفورما از تایوان
******************
بامداد پترو پارسان
۰۹۱۲۱۲۶۶۰۳۶
******************
DOP و DOA
DOPو یا دی اکتیل فتالات یکی از مهم ترین نرم کننده های انواعی از پودر PVC است و همچنين در صنايع توليدی چسب نیز کاربرد دارد. این ماده در یک راکتور مجهز به همزن در مجاورت کاتالیزور با دو ماده اولیه دو اتیل هگزانول و انیدرید فتالیک تولید می شود.
تقاضاي مصرف DOP مستقيماً وابسته به مصرف PVC است. با توجه به اين كه كاربرد PVC در صنايع جديد رو به گسترش است لذا ميزان تقاضاي DOP روز بروز افزايش مي باشد. از طرف ديگر با توجه به اين كه DOP به عنوان يك نرم كننده عمومي در صنايع ديگر كاربرد دارد لذا متقاضي خريد فراواني دارد.
اين روغن در صنايع لاستيك و پلاستيك كاربرد دارد و كارگاه ها و كارخانجات توليدي قطعات لاستيكي و پلاستيكي براي توليد محصولات خود از اين روغن استفاده مي كنند.
DOA نیز همان کاربردهای DOP را دارا می باشد، با این تفاوت که در درجه حرارت خیلی پایین (تا ۲۰- درجه سانتی گراد) خواص محصول پلاستیکی مورد نظر را حفظ نموده و از شکنندگی آن در سرما جلوگیری می کند.

سایر محصولات قابل عرضه:
دو اتیل هگزانول، آنیدرید فتالیک، اورتو زایلن. پارا زایلن. زایلن مخلوط. مونو، دی و تری اتانول آمین. مونو، دی و تری اتیلن گلایکول. متانول. ایزو بوتانول. نرمال بوتانول. استون. سود سوز آور. آب ژاول. اسید استیک. اسید سولفوریک. اسید کلریدریک. اسید نیتریک. اسید فسفریک.
***************
۸۸۳۱۶۰۹۰(۰۲۱)
۰۹۱۲۱۲۶۶۰۳۶
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره DOP و DOA به سایت شرکت بامداد پترو پارسان مراجعه فرمائید.
www.petroparsan.com
Info@petroparsan.com

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : مطهری


واردات و فروش پلاستی سایزرهای DOP و DOA