شماره آگهی : 276130

خرید و فروش عمده پودر ماهی ساردین

شماره تماس : 07633339720

نام ماهی ساردین برگرفته شده از جزیره ساردنی ایتالیا می باشد، این نوع ماهی در زمان های قبل در این جزیره بسیار فراوان بود، به همین علت به این اسم، نامگذاری شده است. ماهی ساردین از ماهی های روغنی دارای پروتئین و ویتامین های بالایی هستند. و جزو خانواده شاه ماهی شمالی به حساب می آیند، ماهی ساردین در ایران هم وجود دارد و در دریای جنوب خلیج فارس در نزدیکی ساحل و قسمت های کم عمق دریا صید میگردد.
فصل صید ماهی ساردین از اول مهر تا نیمه دوم اردیبهشت‌ماه است. شهرستان های پارسیان، بندرلنگه، قشم و جاسک عمده مناطق صید این ریز ماهی هستند. جاسک بعد از شهرستان قشم رتبه دوم صید ساردین ماهی را در هرمزگان دارد.
صید ماهی ساردین به روش صیادی پرساین دو قایقی انجام می شود، در این روش دو قایق در کنار یکدیگر با استفاده از ابزار صیادی و تلاش ملوانان این‌گونه آبزی را صید می‌کنند و این شیوه صیادی سنتی موجب اشتغال ملوان بیشتری نسبت به سایر روش‌های صید می‌شود.
پس از صید برای تولید پودر ماهی ساردین، این ماهی به دو روش ارگانیک خشک کردن ماهی به روش زمینی و خشک کردن ماهی به روش هوایی خشک می شود. که با متوسط ۸ الی ۱۰ ساعت آفتاب در روز و دمای حداکثر ۳۸ درجه سانتی گراد ، ۸ تا ۱۰ روز وقت لازم دارد.
پودر ماهی ساردین محصول جامد فرآوري شده اي است که پس خشک کردن ارگانیک ماهی ساردین به روش آفتابی یا پس از پختن، خشک کردن و آسیاب کردن ماهی ساردین بدست می آید. و با درصدهای مختلف درتولید خوراک دام وطیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد پودر ماهی ساردین:

کاربرد های این محصول بیشتر در کارخانه تولید خوراک دام ، کارخانه تولید خوراک طیور ، کارخانه تولید خوراک آبزیان ، کارخانه تولید خوراک میگو، تهیه کودهای درختی می باشد.

پودر ماهی ساردین برای خوراک طیور: در حال حاضر اين محصول در صنعت مرغداري كه دومين صنعت كشور مي باشد، مصرف فراواني داشته و حدود ۱۲-۶ درصد از ماده تشكيل دهنده دانه مرغ را در بر مي گيرد.
پودر ماهی ساردین برای خوراک دام
پودر ماهی ساردین برای خوراک گاو
پودر ماهی ساردین برای غذای ماهی: طبق آمارها در سالهاي اخير با توسعه پرورش آبزيان، پودر و روغن ماهي به عنوان افزودني هاي غذاي آبزيان مورد استفاده قرار ميگيرند.
پودر ماهی ساردین برای غذای میگو
پودر ماهی ساردین برای کود درخت
نالیز پودر ماهی ساردین:
پروتئین ۶۲-۵۸ درصد
TVN= 120
چرا بهتر است پودر ماهی ساردین را از شرکت فرآوری ماهی خشک تهیه نمائید؟

تحویل سریع
امکان صادرات و ارسال به تمامی استان های ایران
ادغام روشهای سنتی و تکنولوژیهای روز دنیا
امکان تولید تناژ بالا
دارای مجوز فعالیت
ارائه مناسب ترین قیمت
حمایت از صیادان با تجربه

استان : هرمزگان   -   شهر : بندرعباس
آدرس : بندرعباس - گلشهر - خیابان داماهی - نبش پرواز ۲۲ - ساختمان شمس - طبقه دوم - واحد ۳


خرید و فروش عمده پودر ماهی ساردین