شماره آگهی : 276133

خرید و فروش عمده پودر ماهی جنوب

شماره تماس : 07633339720

ماهی ضمن صید یا همان ماهی جنوب ماهی هایی هستند که در هنگام صید میگو توسط تور صیادان صید می شوند. و ارزش اقتصادی ندارند، بنابراین از تور جدا شده و جهت خشک شدن به شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک ارسال می شود. فصل صید ماهی ضمن صید یا همان ماهی جنوب از مرداد ماه شروع می شود و تا اواخر پائیز ادامه دارد.
پس از صید برای تولید پودر ماهی جنوب، این ماهی به دو روش ارگانیک خشک کردن ماهی به روش زمینی و خشک کردن ماهی به روش هوایی خشک می شود. که با متوسط ۸ الی ۱۰ ساعت آفتاب در روز و دمای حداکثر ۳۸ درجه سانتی گراد ، ۸ تا ۱۰ روز وقت لازم دارد.
پودر ماهی جنوب محصول جامد فرآوري شده اي است که پس خشک کردن ارگانیک ماهی جنوب به روش آفتابی یا پس از پختن، خشک کردن و آسیاب کردن ماهی جنوب بدست می آید. و با درصدهای مختلف درتولید خوراک دام وطیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد پودر ماهی جنوب:

کاربرد های این محصول بیشتر در کارخانه تولید خوراک دام ، کارخانه تولید خوراک طیور ، کارخانه تولید خوراک آبزیان ، کارخانه تولید خوراک میگو، تهیه کودهای درختی می باشد.

پودر ماهی جنوب برای خوراک طیور: در حال حاضر اين محصول در صنعت مرغداري كه دومين صنعت كشور مي باشد، مصرف فراواني داشته و حدود ۱۲-۶ درصد از ماده تشكيل دهنده دانه مرغ را در بر مي گيرد.
پودر ماهی جنوب برای خوراک دام
پودر ماهی جنوب برای خوراک گاو
پودر ماهی جنوب برای غذای ماهی: طبق آمارها در سالهاي اخير با توسعه پرورش آبزيان، پودر و روغن ماهي به عنوان افزودني هاي غذاي آبزيان مورد استفاده قرار ميگيرند.
پودر ماهی جنوب برای غذای میگو
پودر ماهی جنوب برای کود درخت
آنالیز پودر ماهی جنوب:
پروتئین ۶۰-۵۵ درصد
TVN= 120
چرا بهتر است پودر ماهی جنوب را از شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک تهیه نمائید؟

تحویل سریع
امکان صادرات و ارسال به تمامی استان های ایران
ادغام روشهای سنتی و تکنولوژیهای روز دنیا
امکان تولید تناژ بالا
دارای مجوز فعالیت
ارائه مناسب ترین قیمت
حمایت از صیادان با تجربه

استان : هرمزگان   -   شهر : بندرعباس
آدرس : بندرعباس - گلشهر - خیابان داماهی - نبش پرواز ۲۲ - ساختمان شمس - طبقه دوم - واحد ۳


خرید و فروش عمده پودر ماهی جنوب