شماره آگهی : 276135

خرید و فروش عمده پودر ماهی متو

شماره تماس : 07633339720

ماهی متو یا ماهی متوتا ماهی ریزی است که در نزدیکی ساحل و در قسمت های کم عمق دریا زندگی می کند، این ماهی به دلیل ارزش غذایی بالا، طرفداران زیادی دارد. با آغاز فصل بهار صید ماهی متو در هرمزگان آغاز می شود که شهرستان های پارسیان، بندرلنگه، قشم و جاسک عمده مناطق صید این ریز ماهی هستند.
ریزماهی متو به روش صید متفاوت پرساین دو قایقی از دریا گرفته می شود که در این روش سنتی دو قایق در کنار یکدیگر به صیادی می پردازند.

پس از صید برای تولید پودر ماهی متو، این ماهی به دو روش ارگانیک خشک کردن ماهی به روش زمینی و خشک کردن ماهی به روش هوایی خشک می شود. که با متوسط ۸ الی ۱۰ ساعت آفتاب در روز و دمای حداکثر ۳۸ درجه سانتی گراد ، ۸ تا ۱۰ روز وقت لازم دارد.

پودر ماهی متو محصول جامد فرآوري شده اي است که پس خشک کردن ارگانیک ماهی متو به روش آفتابی و پختن، خشک کردن و آسیاب کردن ماهی متو بدست می آید. و با درصدهای مختلف درتولید خوراک دام وطیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد پودر ماهی متو:

کاربرد های این محصول بیشتر در کارخانه تولید خوراک دام ، کارخانه تولید خوراک طیور ، کارخانه تولید خوراک آبزیان ، کارخانه تولید خوراک میگو، تهیه کودهای درختی می باشد.

پودر ماهی متو برای خوراک طیور: در حال حاضر اين محصول در صنعت مرغداري كه دومين صنعت كشور مي باشد، مصرف فراواني داشته و حدود ۱۲-۶ درصد از ماده تشكيل دهنده دانه مرغ را در بر مي گيرد.
پودر ماهی متو برای خوراک دام
پودر ماهی متو برای خوراک گاو
پودر ماهی متو برای غذای ماهی: طبق آمارها در سالهاي اخير با توسعه پرورش آبزيان، پودر و روغن ماهي به عنوان افزودني هاي غذاي آبزيان مورد استفاده قرار ميگيرند.
پودر ماهی متو برای غذای میگو
پودر ماهی متو برای کود درخت
آنالیز پودر ماهی متو:
پروتئین ۶۶-۶۲ درصد
TVN= 120
چرا بهتر است پودر ماهی متو را از شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک تهیه نمائید؟

تحویل سریع
امکان صادرات و ارسال به تمامی استان های ایران
ادغام روشهای سنتی و تکنولوژیهای روز دنیا
امکان تولید تناژ بالا
دارای مجوز فعالیت
ارائه مناسب ترین قیمت
حمایت از صیادان با تجربه

استان : هرمزگان   -   شهر : بندرعباس
آدرس : بندرعباس - گلشهر - خیابان داماهی - نبش پرواز ۲۲ - ساختمان شمس - طبقه دوم - واحد ۳


خرید و فروش عمده پودر ماهی متو