شماره آگهی : 277124

ترجمه انواع متن ها

شماره تماس :

دوستان گرامی که نیاز به ترجمه ی متن های انگلیسی در هر قالبی دارند ما در خدمتشون خواهیم بود.

روال کار و هزینه هم به صورت زیر خواهد بود:

« روند کاری مدرسان معتمد در پروژه های ترجمه »​
ارسال فایل به هر فرمتی به ما ترجیحا از طریق سایت ما (برای تسریع روند کار) [نیاز به ثبت نام برای تضمین و تایید راه ارتباطی]
بررسی متن شما
اعلام قیمت پیشنهادی و حداکثر زمان لازم به شما. {هزینه های پیش فرض ما}
پرداخت هزینه
آغاز ترجمه
تحویل به صورت متنی در قالب فایل قابل ویرایش به شما
ارائه ی دست کم ۲۴ ساعت زمان برای بررسی متن توسط شما و در صورت نیاز، رفع ابهام یا توضیح لازم (فاصله ی بین سوال شما و پاسخ ما جزو این زمان محاسبه نمی شود)

«ما» که هستیم؟
ما گروهی از کارشناسان آموزش زبان انگلیسی هستیم که با هماهنگی این گروه را به وجود آورده ایم. روح اصلی حاکم بر کار و گروه ما ایجاد اعتماد در فضای موجود است. به این منظور علاوه بر فراهم نمودن راههای متعدد تماس، رفتار حرفه ای و فرهنگی را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم. در روند کاری ما مشتری همیشه حق انتخاب و بررسی داشته و لازم است از روند هر پروژه آگاه باشد. کارشناسان ما همیشه موظف و علاقمند به پاسخگویی، راهنمایی و رفع مشکلات احتمالی هستند. سیاست ما مبتنی بر رضایت مشتری است.

کیفیت کار ما چگونه تضمین می شود؟ ​
کار ما توسط اعضا بررسی می شود، با این وجود در صورت وجود هر گونه مشکل در صدد رفع آن بر خواهیم آمد. ما تضمین می کنیم پس از ثبت سفارش شما همواره در کنارتان باشیم و به وطر مستمر شما را از روند انجام پروژه تان آگاه کنیم.

روش های تماس با ما:
دوستان می توانند متن های خود را در هر فرمتی از طریق سایت ما (http://trte.ir/order-translation) ارسال نمایند. ارسال از طریق پیام خصوصی هم ممکن است اما روند کار را کند خواهد کرد. همچنین پاسخگویی از طریق پیامک نیز با شماره ی « ۰۹۳۵۲۲۲۵۵۷۳ » در هر لحظه از شبانه روز ممکن است.


وب سایت : trte.ir


ترجمه انواع متن ها