شماره آگهی : 277163

خدمات ویراستاری مقالات انگلیسی و فارسی

شماره تماس : 66572238-40

ویراستاری مقالات ISI تیم Trans24 راه کار مناسبی برای اخد پذیرش از ژورنال های معتبر بین المللی می باشد.
ضرورت نگارش و ارائه صحیح متون به قدری است که برخی اوقات ، متون علمی ممتاز ، به دلیل ضعف در نگارش یا ایرادات املایی و نگارشی از سوی داوران علمی و ادبی نشریات و مجلات داخلی و خارجی مردود اعلام می شوند. این رخداد موجب اتلاف وقت و دوباره کاری برای مؤلفین و جامعه علمی و ادبی کشورمان می گردد.
در همین راستا ، مرکز ترجمه Trans24 خدمات ویراستاری مقالات و متون فارسی و انگلیسی را در دستور کار خود قرار داده تا با ارائه خدماتی منحصر به فرد در زمینه ویراستاری متون و مقالات فارسی و انگلیسی گامی مثبت در عرصه اعتلای علمی و ادبی جامعه در داخل و خارج از کشور بر دارد.
بعضاً ترجمه هایی که توسط دانشجویان و مترجمین در سطوح مختلف انجام می شود ، صرفاً ترجمه تحت اللفظی و غیرحرفه ای بوده و جمله بندی روان و سلیسی ندارند. این مطلب ممکن است بدین معنا نباشد که متن شما قابل فهم نیست ، بلکه بدین معناست که متن شما قابل ارائه به مجامع معتبر داخلی و بین المللی نمویراستاری مقالات ISIی باشد. در این حالت ، بهترین و سریع ترین گزینه ، واگذاری ویراستاری متن به افراد و کارشناسان خبره است.
تیم ترجمه و نگارش محتوای Trans24 با بهره گیری از توان بالای نیروهای ویراستار و مؤلفین متخصص خود ، آمادگی ارائه خدمات ویراستاری مقالات ISI ، ویراستاری کتاب ، ویراستاری نامه ها و مکاتبات بین المللی مشتریان گرامی را دارد.
خدمات ویراستاری ارائه شده توسط تیم ترجمه و نگارش محتوای Trans24 عبارتند از:
ویراستاری سطح ۱ (Proofreading)
ویراستاری سطح ۲ (Copy-editing)
ویراستاری پیشرفته (Advanced Editing)
عمده مشتریان خدمات ویراستاری تیم ترجمه و نگارش محتوای Trans24 دانشگاهیان و اساتید دانشگاه هستند که قصد ارائه مقاله به ژورنال های معتبر بین المللی نظیر ژورنال های ISI ، IEEE و غیره را دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادرس زیر مراجعه نمائید:
http://www.itrans24.com/proof-reading.html



خدمات ویراستاری مقالات انگلیسی و فارسی