شماره آگهی : 277199

خدمات ترجمه و آموزش زبان چینی

شماره تماس : 09120240356

ترجمه کتبی
ترجمه نامه ها و مكاتبات تجاري، ترجمه اسناد و مناقصه ها و متن های بازرگانی و اداری،ترجمه کتبی نمایشگاه های بین المللی ، ترجمه مراودات روزمره شرکت ها، بنگاه های اقتصادی و تجاری و بطور کل ترجمه متون متفاوت با موضوعات تخصصی و عمومی از جمله فعالیت های تخصصی گروه پیک شرق می باشد.
ترجمه شفاهی
ارسال مترجم همزمان و ترجمه تلفنی برای پروژه های علمی، صنعتی ، توریستی، تجاری ،بازرگانی ، کنفرانس ها و همایش های بین المللی ،نمایشگاه و سمینارها ،برگزاری تله کنفرانس و ویدئو کنفرانس نوع ديگري از خدمات ترجمه است كه پیک شرق نیاز شما به مترجم چینی را در این زمینه ها برطرف می کند.
ترجمه چند رسانه ای
ترجمه چند رسانه ای در واقع استفاده از قالب های متفاوت مانند فیلم ،صوت، تصویر،بروشور، تیزر تبلیغاتی، نرم افزار وپیاده سازی ترجمه آن هاست که روز به روز نیاز به این نوع از ترجمه بیشتر احساس می شود.
ترجمه وب سایت
شامل ترجمه محتوای وب سایت،دو زبانه کردن وب سایت
آموزش
گروه پیک شرق با برگزاری دوره های عادی وخصوصی و با بهره گیری از اساتید مجرب و متدهای آموزشی استاندارد این امکان را برای علاقمندان یادگیری این زبان فراهم کرده است که در فضایی مناسب به یادگیری این زبان بپردازند.
لازم به ذکر است که زبان چینی زبان مورد نیاز تاجران است ،به همین منظور شرایط مناسبی برای یادگیری این دسته از افراد نیز در نظر گرفته شده است.

استان : تهران   -   شهر : تهران


خدمات ترجمه و آموزش زبان چینی