شماره آگهی : 284936

بهترین فیزیوتراپی در تهران

شماره تماس : 02166031377

فیزیوتراپی در منزل یکی از خدماتی است که در اختیار بیماران عزیز قرار گرفته است. فیزیوتراپی یکی از رشته های شناخته شده در دنیاست، این رشته یکی از رشته های توانبخشی مانند شنوایی سنجی، کاردمانی، گفتاردرمانی و … است. بیمارانی که از مشکلات اسکلتی، اختلالات ماهیچه ای و یا مشکلات عصبی رنج می برند با تشخیص پزشک معالج به فیزیوتراپ مراجعه میکنند. یک فیزیوتراپ با تجهیزات مختلف مکانیکی و الکترونیکی، تمرینات ورزشکی و فعالیت های فیزیکی به درمان، پیشگیری مشکلات یاد شده و توانبخشی به بیماران برای بهبود سلامت آن ها میپردازد.ر دسایت Homevisit  خدمات متنوعی از جمله فیزیوتراپی در منزل به هموطنان عزیز ارائه میدهد در زیر به ویژگی های این خدمات اشاره میکنیم.

فیزیوتراپی در منزل بدون مراجعه به مراکز درمانی

 با توجه به نیاز بیماران به خدمات فیزیوتراپی که اکثرا ناشی از مشکلات حرکتی آنهاست، مراجعه این بیماران به مراکز درمانی با توجه به ترافیک، صف های طولانی در مراکز درمانی، نوبت دهی های نامنظم بسیار مشکل می باشد. بدین خاطر تصمیم گرفتیم تا خدمات فیزیوتراپی در منزل را با هزینه های مناسب برای بیماران فراهم کنیم. کافی است در خانه بمانید و با یک تماس تلفنی خدمات فیزیوتراپی را دریافت کنید. 

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

 . خدمت دیگری که بسیاری از بیماران خانم به آن نیاز دارند درمان توسط فیزیوتراپ خانم است بسیاری از بیماران با فیزیوتراپ اقا مشکل دارند، این امر نیز توسط  وبسایت “ویزیت در منزل” فراهم شده است. شما هنگام تعیین وقت فیزیوتراپی در سایت میتوانید انتخاب کنید فیزیوتراپ شما خانم باشد یا خیر.  این خدمت نه تنها در سایر وبسایت ها با زمینه کاری مشابه وجود ندارد بلکه در مراکز خدماتی نیست دسترسی به متخصص فیزیوتراپ خانم در بسیاری از موارد ممکن نیست. 

استفاده از دستگاه الکتروتراپی در منزل

دستگاه الکتروتراپی دستگاهی است که با امواج الکتریکی مشکلات مختلف از جمله درد ها و گرفتگی های عضلانی را کاهش میدهد دستگاه الکتروتراپی به صورت پرتابل نیز وجود دارد که باعث شده فیزیوتراپی در منزل معنا پیدا کند. الکتروتراپی یکی از شاخه های مهم فیزیوتراپی است که امروزه میتوانید به کمک آن ها بسیاری از مشکلات از جمله کمردردها، دردهای مفصلی، عضلانی ، قاعدگی و … را برطرف سازید. لازم به ذکر است دستگاه های قابل حمل یاد شده تمام امکانات دستگاه های موجود در مراکز درمانی که اندازه بزرگی دارند را دارا بود و هیچ مشکلی برای استفاده توسط فیزیوتراپ ها ندارد.

انجام تمرین درمانی در منزل

یکی از موارد دیگر که در فیزیوتراپی انجام میشود  تمرین درمانی است. در تمرین درمانی انجام ورزش ها و حرکات مختلف به بیمار آموزش داده می شود یا بر روی او انجام میشود. همچنین انجام ماساژ درمان، آب درمانی و … نیز جزو تمرین درمانی می باشد.

انجام درمان با دست در منزل

یکی از قسمت های مهم که در فیزیوتراپی بسیار پر کاربرد می باشد انجام حرکت های با دست توسط فیزیوتراپ است که برای بیماری های حرکتی، کنترل درد، بیماری های شغلی و … می باشد.

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : جیحون


بهترین فیزیوتراپی در تهران