شماره آگهی : 287846

( نظافت منزل با نظافتچی مجرب)

شماره تماس : 02188258567

نکات مهم در نظافت منزل قسمت پذیرایی

• قبل از شروع به خانه تکانی سالن پذیرایی ابتدا لوازم مورد نیاز برای انجام این کار را باید تهیه شود. شما به چند عدد پارچه تمیز، سطل کوچک، اسفنج، نردبان، اسپری چند منظوره، شامپو فرش و جاروبرقی نیاز دارید.
• بهتر است برای این کار از یک فرد دیگر کمک بگیرید و از او بخواهید در خانه تکانی سالن پذیرایی به شما کمک کند.
• برای تمیزکاری خود برنامه‌ریزی داشته باشید و اجازه ندهید که این نقطه از خانه شما که در واقع قلب اصلی خانه نیز محسوب می‌شود، بیش از حد کثیف و نامرتب شود. طبق این برنامه می‌توانید روزانه همه لوازم اضافی را تمیز کنید؛ هفته‌ای یک بار گرد و غبارها را پاک کنید و زیر مبل‌ها را جارو بزنید؛ ماهی یک بار شیشه‌ها را پاک کنید و مبلمان را تمیز کنید؛ و سالانه همه موارد را در نظر بگیرید و از پنکه سقفی تا تمیز کردن شومینه و همه جزئیات را مبنای کارتان قرار دهید تا همیشه خانه‌ای تمیز و زیبا داشته باشید.
• بهتر است پرده‌ها را در انتها و زمانی که جارو زدن و گردگیری‌ها تمام شد نصب کنید تا دوباره کثیف نشوند.
• فراموش نکنید که استفاده بیش از حد از مواد شوینده و اسپری‌های تمیز کننده می‌تواند به لوازم شما آسیب بزند. پس از هر چیز به اندازه و به روش اصولی استفاده کنید.
• برای زیباتر شدن سالن پذیرایی‌تان در ابتدای بهار بهتر است کمی رنگ و روح به خانه ببخشید و از گل‌های طبیعی، رنگ‌های بهاری و عطرهای خوشبو کننده برای طراوت بخشیدن به محیط خانه استفاده کنید.
برای تمیز کردن خانه‌تان برنامه ریزی داشته باشید.
آخرین مراحل نظافت
تمیز کردن و خانه تکانی سالن پذیرایی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید پیش از عید انجام دهید. به همین منظور بهتر است از حدود یک ماه قبل برای آن برنامه ریزی کنید و همه مراحل تمیزکاری را با دقت انجام دهید. به یاد داشته باشید که اگر برای تمیزکاری‌های قبل از عید نیاز به افرادی ماهر دارید، می‌توانید از همکاران ما در استادکار کمک بگیرید.
شرکت نظافتی آرمان نظافت پاکان خدمات نظافتی را برای مردم تهران با بهترین نظافتچی مجرب ارائه می دهد.

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : تهران ، خیابان فلسطین


( نظافت منزل با نظافتچی مجرب)