شماره آگهی : 288150

فروش عمده حوله یکبار مصرف آرایشگاهی و بهداشتی (دستمال های حوله ای...

شماره تماس : 09333559707

امروزه استفاده از حوله های یکبار مصرف به ویژه در آرایشگاه ها به کاری ضروری تبدیل شده است، که جایگزین خوبی برای حوله های معمولی هستند. این نوع حوله ها با قابلیت جذب آب بالا در ضخامت های گوناگون و در بسته بندی های مختلف در بازار ارائه می شوند و در دسترس هستند. از مصارف دیگر این حوله ها می توان به حوله های استخری، دست خشک کن های جراحی، دستمال های نوزادی، حوله های ماساژ و … اشاره کرد. از بین این انواع مختلف حوله ها تنها چند برند وجود دارند که جای خود را به دلیل کیفیت های متنوع و قیمت مناسب در بازار پیدا کرده اند. امروزه ما نیز با اتکا به کیفیت محصولات خود توانسته ایم، مشتریان خاص خود را در بازار به دست بیاوریم، مشتریانی که با توجه به نیاز خود اقدام به خرید از بین انواع حوله های تولیدی این شرکت با کیفیت های متنوع، بسته بندی های مختلف و قیمت مناسب می نمایند.

علاوه بر کیفیت، بسته بندی بسیار جذاب و شیک این محصول با قیمت رقابتی پایین تر نسبت به برند های دیگر موجود در بازار باعث شده است تا شاهد تقاضای رو به رشد این محصول در یک مسیر صعودی باشیم. البته لازم به ذکر است که بسته بندی جذاب و زیبا نوعی احترام به مشتری است و در واقع همین احترام به ارزش های مشتریان باعث می شود تا استقبال از این محصول روز به روز در حال افزایش باشد.

البته لازم به ذکر است که محصولات بنا به درخواست مشتریان محترم به دو حالت فله ای و بسته بندی شده ارائه می گردد و ابعاد آن ها با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و قیمت آن می توانید از طریق یکی از دو مسیر زیر با ما در ارتباط باشید:
شماره تلفن تماس:
۰۹۳۳۳۵۵۹۷۰۷

آدرس ایمیل:
Drgreenrd2015@gmail.com

با تشکر از حسن توجه شما عزیزان
با آرزوی کامیابی و موفقیت روز افزون

استان : تهران   -   شهر : تهران


فروش عمده حوله یکبار مصرف آرایشگاهی و بهداشتی (دستمال های حوله ای...