شماره آگهی : 288271

لوسیون گیاهی سفت کننده صورت

شماره تماس : 09125253709

بهترین کرم های ضدچروک و جوان کننده پوست
بهترین کرم جوان کننده پوست
معرفی ضد چروکهای مطرح بازار
این کرم تنها مواد لایه بردار بدون اسید و شن میباشد که کار آن فقط برداشت سلولهای مرده پوست شما و تمیز کردن منافذ پوست ( توجه داشته باشید منافذ را باز نمی کند) جهت اکسیژن رسانی و تهویه می باشد و کاری به خود پوست اصلی ندارد ! ! !

چربی اضافه پوست که در مواردی باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهای گونه ها و پیشانی میباشد را از بین میبرد ! وهمچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست میباشد و پوست صورت شما را صاف و تمیز ولطیف میکند . کرم از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را میشکند و ظرف ۱۴ روز ۳ تا ۴ درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید میکند . در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن تیرگی و چین و چروک دور چشم و مناطق به مرور کمتر و از بین میبرد . جالب اینکه این کرم آنتی باکتریال نیز میباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری کرده و میتوان از آن بعنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرده و دیگر نیازی به هیچ کرم پودر یا پنکک نخواهید داشت !
قیمت۳۵۰۰۰ تومان
کرم گونه گذار

طریقه مصرف: این کرم باید هر روز صبح ها روی پوست مالیده شود و پس از آن پوست را به صورت دورانی و به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید.لازم به توضیح است قبل از استفاده حتما باید صورت با آب و صابون شسته و تمیز باشد.
كرم مرواريد
چاق كننده صورت
چاق كردن صورت
چاق شدن صورت
چاقي صورت
كرم چاقي صورت
روش چاق كردن و گونه گذاري
گونه گذاري و پف صورت
۰۹۱۲۵۲۵۳۷۰۹



لوسیون گیاهی سفت کننده صورت