شماره آگهی : 288393

سایبان

شماره تماس : 09208199519

ایران سایبان (خیمه مردی سابق) از سال 1360 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید و نصب انواع سایبان آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. با اعتماد به نفس می توان گفت مجموعه ایران سایبان پرسابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه, سایبان اتوماتیک, سایبان بازویی, سایبان برقی , سایبان تبلیغاتی, سایبان خودرو, سایبان دوطرفه, سایبان کالسکه ای, سایبان مغازه, سایر سایبان ها, سایبان برقی, نصب سایبان برقی, قیمت سایبان برقی, سایبان برقی ارزان, سایبان کالسکه ای, قیمت فروش سایبان کالسکه ای, سایبان کالسکه ای تبلیغاتی, سایبان تبلیغاتی, سایبان تبلیغاتی ارزان, سایبان بازویی, فروش سایبان تبلیغاتی, قیمت سایبان بازویی, فروش سایبان بازویی کلاسیک, سایبان بازویی صادراتی, سایبان بازویی فول باکس, سایبان خودرو, قیمت سایبان خودرو, فروش سایبان خودرو, سایبان تراس, سایبان چتری, سایبان دکوراتیو, سایبان اتوماتیک, فروش سایبان اتوماتیک, سایبان دوطرفه, قیمت سایبان دوطرفه, سایبان مغازه و سایبان مغازه ارزان در ایران می باشد. رزومه پربار ایران سایبان بر این ادعا گواهی می دهد.

شایان ذکر است ایران سایبان با بهره گیری از جوانان تحصیل کرده از طریق Reverse Engineering سایبان های بازویی و برقی کشورهای ایتالیا، چین، ترکیه و کره را انجام می دهد و با بهره گیری از نقاط قوت هرکدام و پوشش نقاط ضعف هریک موفق به تولید سایبان بازویی (برقی) بومی کشور عزیزمان گردیده است و با افتخار اعلام می نماید این سایبان کاملا قابل رقابت با مدل های اروپایی می باشد. این موفقیت توسط اداره کل مالکیت صنعتی، ثبت اختراع نیز گردیده است.
سایبان بازویی از جمله محصولاتی به شمار می رود که به خاطر ویژگی های بسیار زیادی که دارد، اغلب افراد تمایل دارند از آن برای مقاصد مختلف خود استفاده کنند. سایه بان بازویی می تواند خودکار و یا دستی باشد. نمونه خودکار این سایه بان ها با نام سایبان برقی شناخته میشود و دارای یک موتور الکتریکی جهت باز و بسته کردن اتوماتیک سایبان می باشند.یکی از بی عیب و نقص ترین و کاربردی ترین نمونه از سایه بان های رایج در کشور ، سایبان بازویی می باشد. این نمونه از سایه بان ها مجهز به بازوهایی می باشند که کارایی آن بازوها باز و بسته کردن سایبان در مواقع نیاز می باشد. سایبان بازویی را در بازار با نام ها سایبان برقی یا سایبان فنری نیز می شناسند. این موضوع به خاطر استفاده از فنر در این نوع ازسایبان ها و همچنین استفاده از موتور الکتریکی در آن میباشد.موتور الکتریکی اگر به درستی بر روی سایبان بازویی نصب شود، کمک می کند تا بتوان با کمترین فشار ممکن این سایه بان را باز و بسته کرد. سایبان بازویی حتی توسط افراد کم سن و سال نیز قابل باز و بسته کردن می باشند. این موضوع به خاطر راحتی استفاده از این نوع سایبان ها می باشد. زیرا در اغلب موارد این نوع از سایبان ها به صورت برقی یا اتوماتیک ساخته می شوند. این کار باعث می شود تا در استفاده کردن از این نوع سایبان ها هیچ گونه محدودیت خاصی وجود نداشته باشد.
سایبان