شماره آگهی : 288747

درب اتوماتیک کرکره ای

شماره تماس : 09131196296

کرکره اتوماتیک یا درب اتوماتیک کرکره ای نوعی از کرکره می باشد که با استفاده از نیروی برق عمل کرده و در یک محور عمودی بالا و پایین می رود. کرکره اتوماتیک را می‌توان با استفاده از ریموت کنترل به راحتی باز و بسته کرد و برخلاف کرکره‌های سنتی نیازی به استفاده از نیروی دست وجود ندارد.
مزایای استفاده از درب کرکره‌ای اتوماتیک شامل موارد زیر می‌باشد:
- زیبایی و آراستگی پارکینگ منزل يا فروشگاه
- قابل شستشو
- عرضه با تنوع رنگی بالا
- ضد سرقت و دارای امنیت بالا
- دارای قفل الکترومکانیکی داخل و بی نیاز از قفل و کلید
- مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف
- سهولت در کاربرد و عدم نیاز به نیروی دست در عملکرد
-قابلیت عملکرد دستی در هنگام قطع برق.
- حداقل اشغال فضا در هنگام عملکرد
- جلوگیری از اتلاف انرژی
- قابل بازیافت بودن اقلام کرکره در صورت تغییر محل نصب
- قابلیت ساخت در ابعاد مختلف و غیر متعارف
درب های اتوماتیک کرکره‌ای به دلیل استحکام بالا و مقرون به صرفه بودن، از پرطرفدارترین درب‌های موجود در بازار می‌باشند. این نوع درب ها از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنند. درهای اتوماتیک کرکره‌ای بهترین گزینه جهت حفاظت فضای داخل ساختمان در برابر شرایط محیطی بیرون می‌باشند. استفاده و نصب درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل پنجره یا درب‌های شیشه‌ای نیز موجب تامین امنیت و جلوگیری از هدر رفت انرژی می‌شود و بنابراین امر رایجی به شمار می‌رود.
هزینه تعمیر و نگهداری درب‌های کرکره‌ای بسیار پایین است، درب کرکره‌ای از متصل شدن تخته‌های باریک مسطح تشکیل شده است؛ به گونه‌ای که اگر بدنه درب دچار صدمه شد، می‌توان تخته صدمه دیده را جدا کرده و با تخته جدید جایگزین نمود.
درب اتوماتیک کرکره ‌ای در مکان‌های مختلفی از جمله خانه، فروشگاه، پارکینگ، کارگاه، تعمیرگاه، مخفیگاه و پناهگاه‌ها دارای کاربرد هستند. کرکره‌های اتوماتیک در مدل های زیر به بازار عرضه می‌شوند.
درب اتوماتیک کرکره ای