شماره آگهی : 290541

خدمات پزشکی و پرستاری در منزل

شماره تماس : 09198099189

مزایای گروه خدمات درمانی عرفان سلامت برای بیماران و خانواده آنها:
بالابردن سطح رضایت مندی بیماران با حضور حداقلی در بیمارستان و حضور حداکثری در منزل.
کاهش ریسک عفونت های بیمارستانی در بیماران.
ایجاد سطح بالاتری از انگیزه بهبودی در فرد بیمار از لحاظ خروج از بخش های ویژه و انتقال به منزل
آرامش بیشتر همراهان و خانواده بیماران به لحاظ حضور بر بالین بیماران
ارائه سطح بالاتری از تغذیه بیمار در منزل
ارائه خدمات اختصاصی یک پرستار بر بالین یک بیمار.
ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا از دغدغه های اصلی نظام سلامت می باشد. از این رو نظام های سلامت کشورها با توجه به مشکلات مختلف بدنبال فعال کردن هر چه بیشتر بخش خصوصی در تدارکات مالی و ارتقاء کیفیت خدمات هستند. بطوری که کشورهای توسعه یافته جهت درمان بیماری های مختلف ازجمله حاد و مزمن که دوران نقاهت طولانی را دارند اغلب به استفاده از پرستار و مراقب در منزل روی می آورند. گروه خدمات درمانی عرفان سلامت با تجربه و پشتوانه مجموعه بیمارستان های عرفان سعادت آباد و عرفان نیایش آماده ارائه خدمات پرستاری در منزل می باشد.
تشخیص ، درمان ، مراقبت ، بهبودی مهم ترین نیاز های یک بیمار است. و گروه عرفان سلامت بهترین یار و همراه بیمار با استفاده از مجرب ترین کادر پرستاری، کمک بهیاری و مراقبتی منطبق با دستورات پزشک و خواست و نیاز هر بیمار ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد درمانی، سطح مراقبت و درمان بیماران در منزل را هم تراز بیمارستان نموده و با آموزش های لازم به بیمار و همراهانش در منزل، فشار و تنش های بیمار و همراهانش را کم می کند و آرامش و آسایش خاطر را به بیمار و خانواده اش هدیه می کند.
پرستاری در منزل عبارت است از ارائه خدمات درمانی در منزل برای افراد ناتوان و سالمند که اغلب به مراقبت های شبانه روزی نیاز دارند. این خدمات به افرادی ارائه می شود که نمی توانند دوره درمانی خود را در بیمارستان ها سپری کنند و مایل هستند که این خدمات را در منزل خود دریافت نمایند. بسیاری از خدمات پرستاری به صورت 24 ساعته به افراد ارائه می شود. همچنین ممکن است خدمات پرستاری در منزل به صورت پاره وقت و صرفا برای ارائه خدماتی همچون خدمات خونگیری، سرم تراپی، تعویض پانسمان باشد. این خدمات همچنین می تواند شامل فیزیوتراپی در منزل، مراقبت در منزل و خدمات گفتار درمانی نیز باشد.
عدم دسترسی به مطب پزشکان در ساعات روز و شب و ایام تعطیل، معضلات ترافیک شهری و یا عدم امکان جابجایی بیماران و سالمندان، احساس نیاز به خدمات پرستاری در منزل را به وجود می آورد.