شماره آگهی : 291941

کود جلبک دریایی آکادین

شماره تماس : 09139188792

جلبک دریایی آکادین

کود جلبک دریایی آکادین یکی از انواع کودهای ضد تنش و محرک رشد می باشد. این کود به صورت پودری است و حلالیت بسیار خوبی در آب دارد. قابلیت استفاده از آن در انواع سیستم های آبیاری و محلول پاشی وجود دارد. این کود ارگانیک به سرعت از طریق برگ ها جذب می شود و آن را مقاوم می کند پس برای گیاهانی که در معرض بیماری ها و یا تنش های محیطی هستند، بهترین روش، محلول پاشی است.

پودر آکادین به عنوان یک مکمل در برنامه‌ی غذایی گیاهان مصرف می‌شود. افزایش تولید در محصولات نتیجه‌ی تأمین درست نیاز غذایی گیاه است که آکادین با انطباق فرمول خود با نیاز سلولی گیاهان آن را به خوبی تأمین می‌کند.

استفاده از جلبک دریایی آکادین در برنامه‌ی غذایی محصولات کشاورزی، موجب افزایش قدرت رشد گیاه و عملکرد می شود. همچنین افزایش کمیت و کیفیت محصول، افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های سرما، گرما، شوری و خشکی ، آفات و بیماری های تمامی محصولات کشاورزی، باغی، زراعی و گلخانه ای و افزایش تحرک عناصر غذایی در خاک و گیاه و افزایش کارایی مصرف و جذب دیگر کودها از مهمترین مزایای مصرف این محصول می باشد.

این جلبک دریایی در آب‌های سرد آتلانتیک شمالی می‌روید نام علمی این جلبک Ascophyllum nodosum آسکوفیلوم نوداسوم ( آسکوفیلوم نودوزوم) نام دارد که عصاره‌ای خالص از جلبک دریایی آسکوفیلوم ( شامل 17 اسید امینه ) به همراه هورمون‌های گیاهی می باشد و دارای فواید منحصر به فردی است و در حال حاضر یکی از بهترین جلبک های دریایی جهان برای مصارف کشاورزی به حساب می آید.
جلبک دریایی آکادین یک محرک رشد فوق العاده برای گیاهان و درختان شماست، فقط کافیست آن را استفاده کرده و نتیجه خیره کننده آن را ببینید.


برخی از مهمترین مزایای جلبک دریایی آکادین

افزایش کیفیت و کمیت محصول
افزایش کلروفیل گیاه
تسریع فرآیند تشکیل میوه
افزایش خاصیت انبار داری محصولات
کمک به رسیدن، بزرگ شدن و رنگ گرفتن میوه ها
افزایش شکر و ویتامین در میوه ها
افزایش بازار پسندی محصولات
محرک جوانه دهی و گلدهی بیشتر
افزایش مقاومت گیاهان در مقابل تنش های محیطی مثل خشکسالی، سرمازدگی، گرما و بی آبی
بالا بردن مقاومت گیاه در برابر بیماری ها و آفات شایع

سازگاری: جلبک دریایی آکادین با بیشتر حشره‌کش‌ها، قارچ‌کش‌ها و کود‌ها سازگار است. ترکیب با سورفکتانت‌های گلیکولی توصیه نمی‌شود. وقتی ترکیب شیمیایی ناشناخته است، ابتدا آزمایش اختلاط‌پذیری را در سطح محدود انجام دهید.
نگهداری: در محیط خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شود. این محصول یک ترکیب کاملاً طبیعی، بدون مواد نگهدارنده و یک کود ارگانیک است، از این جهت دوست دار محیط زیست و گیاهان شماست.
برای دریافت مشاوره و انتخاب نهاده های مورد نیاز گیاهان خود، روی کمک متخصصان کشاورزی ما حساب کنید. جهت دریافت برنامه غذایی و توصیه کودی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس با شماره:
09139188792

وب سایت https://benifershop.com
کود جلبک دریایی آکادین