شماره آگهی : 294040

تستر ولتاژ یونیتی مدل UNI-T UT118B

شماره تماس : 05137133803

تستر ولتاژ یونیتی مدل UNI-T UT118B
تستر ولتاژ قلمی دیجیتال یونیتی مدل UNI-T UT118B با EF برای اندازه گرفتن  ولتاژ متناوب، مقاومت و خازن و ولتاژ مستقیم استفاده می شود. این تستر دوبل که میتوان آن را به مولتی متر نیز تشبیه کرد برای مصارفی که خیلی نیازی به اندازه گیری تمام پارامترهای الکتریکی ندارند استفاده نمود. مولتی متر دیجیتالی مدادی سری UT-118B دارای تایع شمارش ۳۰۰۰ بیتی این محصول برای اندازه گرفتن و تست ولتاژ AC/DC مقاومت، دیود، ظرفیت خازن و تداوم استفاده میشود . به طور کلی سری UT-118B  دارای عایق دوگانه نیز میباشد. 

مشخصات فنی تستر ولتاژ یونیتی مدل UNI-T UT118B

تستر ولتاژ قلمی دیجیتال یونیتی مدل UNI-T UT118B

ولتاژ AC : ادقت (۱%+۴)±, در۲حالت۳۰۰V : SCAN,AUTO

ولتاژ DC: بادقت (۱%+۳)±, در۲حالت۳۰۰V : SCAN,AUTO

تعداد ارقام نمایشگر : ۳۰۰۰

مشخصات صفحه نمایشگر: ۱۴*۲۸ میلیمتر

باتری دستگاه: (۳V Battery(CR2032

درباره‌ی شرکت مشهد دقیق :

شرکت مشهد دقیق،  نمایندگی عرضه‌ و فروش  انواع دستگاه های اندازه گیری و ابزار دقیق و… با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  از کمپانی های معتبر در ایران می باشند.این شرکت با سال ها تجربه در عرصه ی واردات و عرضه ی انواع دستگاه‌های اندازه‌گیری ، دارنده ی نمایندگی رسمی کمپانی های مطرحی نظیر اکستچ و ادلر و هیوکی و فلوک و. دورسنج می باشد .

کالاهای ارائه شده توسط شرکت مشهد دقیق  عبارت  هستند  از آمپر متر، دوربین نقشه برداری ، فلز یاب ،یخچال دارو سازی ،کلر سنج ، تجهیزات فشارقوی ، کالیبراتور و محصولات آزمایشگاهی و… .شرکت مشهد دقیق ، کلیه این محصولات را به همراه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش عرضه می کند . تمامی محصولات  دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله و همچنین قابلیت منحصر به فرد سازگار با روشنایی LED میباشد که بعد از تماس با شماره های ذیل همکاران ما تمام و کمال شما عزیزان را راهنمایی می فرمایند تا کاملا از خرید خود رازی و خرسند باشید.

مشهد دقیق

شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد محصول و قیمت این کالا، با کارشناسان فروش و نیرو های پشتیبانی شرکت مشهد دقیق تماس حاصل فرمایید: اینجا در مشهد دقیق شاهد بهترین کیفیت با بهترین قیمت هستیم و یکی از مزایای دیگر مشهد دقیق داشتن ضمانت و گارنتی پس از فروش می باشد،تمام خوبی ها را برای شما عزیزان یکجا گرده هم اورده ایم.


۰۵۱-۳۷۱۳۳۸۰۳
۰۵۱-۳۷۱۳۳۸۰۴
۰۵۱-۳۷۱۳۳۹۴۰

مارا در اینستاگرام دنبال کنید :)

خارج از وقت اداری:  ۰۹۱۵۷۰۷۸۹۶۲