شماره آگهی : 294071

کلمپ امپر متر هیوکی UT-201

شماره تماس : 09157078962

کلمپ امپر متر هیوکی UT-201
کلمپ آمپرمتر UNI-T UT201 یک آمپرمتر دیجیتال اتورنج (Auto Range) بوده و قابلیت اندازه گیری جریان AC تا ۴۰۰ آمپر را دارد و هچنین می تواند مقدار ولتاژ AC/DC را تا سقف ۶۰۰V اندازه گیری نماید. آمپرمتر کلمپی UNI-T UT201 قابلیت اندازه گیری مقاومت تا ظرفیت ۲۰M اهم را داشته و همچنین قابلیت تست پیوستگی (بیزر) و تست دیود را دارد. کلمپ آمپر متر انبری UNIT-UT201 مجهز به دکمه Max جهت نمایش بیشترین مقدار اندازه گیری شده, و دکمه Hold جهت نمایش مقدار اندازه گیری شده پس از جدا کردن سیم می باشد. سایز کوچک کلمپ آمپرمتر چنگکی UNI-T UT201 امکان بکار بردن آن را در محل های تنگ و پر از سیم می دهد.

مشخصات فنی:
  کلمپ امپر متر هیوکی UT-201
    اندازه گیری جریان متناوب  ۴۰۰  آمپر
    اندازه گیری ولتاژ متناوب و مستقیم ۶۰۰ ولت
    اندازه گیری مقاومت ۲۰  مگا اهم
    دهانه فک ۲۸ میلی متری
    قابلیت نمایش MAX MODE
    DATA HOLD
    قابلیت Auto Range
    تست دیود
    تست پیوستگی
    نشانگر ضعیف بودن باتری
    ابعاد دستگاه: ۲۱۰mm * 75.6mm * 30mm
    وزن دستگاه: ۲۲۰ گرم

درباره‌ی شرکت مشهد دقیق :

شرکت مشهد دقیق،  نمایندگی عرضه‌ و فروش  انواع دستگاه های اندازه گیری و ابزار دقیق و… با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  از کمپانی های معتبر در ایران می باشند.این شرکت با سال ها تجربه در عرصه ی واردات و عرضه ی انواع دستگاه‌های اندازه‌گیری ، دارنده ی نمایندگی رسمی کمپانی های مطرحی نظیر اکستچ و ادلر و هیوکی و فلوک و. دورسنج و کلمپ امپر متر هیوکی UT-201  می باشد .

کالاهای ارائه شده توسط شرکت مشهد دقیق  عبارت  هستند  از آمپر متر، دوربین نقشه برداری ، فلز یاب ،یخچال دارو سازی ،کلر سنج ، تجهیزات فشارقوی ، کالیبراتور و محصولات آزمایشگاهی و… .شرکت مشهد دقیق ، کلیه این محصولات را به همراه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش عرضه می کند . تمامی محصولات  دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله و همچنین قابلیت منحصر به فرد سازگار با روشنایی LED میباشد که بعد از تماس با شماره های ذیل همکاران ما تمام و کمال شما عزیزان را راهنمایی می فرمایند تا کاملا از خرید خود رازی و خرسند باشید.

تلفن تماس برای مشاوره فنی و سفارش کالا:
۰۵۱-۳۷۱۳۳۸۰۳
۰۵۱-۳۷۱۳۳۸۰۴
۰۵۱-۳۷۱۳۳۹۴۰
خارج از وقت اداری:  ۰۹۱۵۷۰۷۸۹۶۲
کلمپ امپر متر هیوکی UT-201