شماره آگهی : 29421

توریست و جهانگردی استرالیا

شماره تماس : 02133910188

تعریف توریسم: توریسم یک صنعت متنوع، شامل سفر و طیف گسترده ای از فعالیت هایی است که برای گردشگران، خدماتی ارائه میدهد.از دید تقاضا کننده: توریسم شامل سفر و ملاقات بوسیله بازدیدکنندگان داخلی و یا خارجی که میتواند به منظور لذت بردن از اوقات، تجارت، استخدام و یا تحصیل باشد.

از منظر عرضه کننده: توریسم شامل همه فعالیت های مرتبط داخلی که برای عرضه کالاها و خدمات برای مصرف توریست ها درخواست شده اند، میگردد.

توریسم استرالیا: زیبایی مناظر طبیعی استرالیا، ازمناطق ساحلی بکر تا جنگلهای انبوه سرسبز و بیابان های قرمز رنگ، استرالیا را یکی از مطلوبترین مقاصد مسافرتی در جهان ساخته است. بیشتر از ۶ میلیون بازدید کننده هرساله به استرالیا سفر میکنند، و از جاذبه هایی درسطح جهانی چون غذا و شراب، سواحل زیبا، گیاهان و جانوران منحصر بفرد، مردمانی مهربان و محیط و جوی آرام استفاده میکنند.

توریستها در سال ۲۰۱۳ بیش از ۲۰۰ میلیون شب را در استرالیا گذرانده اند. توریسم یکی از بزرگترین صنایع صادراتی استرالیاست، در ۲۰۱۳ بیش از ۴۲ بیلیون دلار استرالیا را به اقتصاد این کشور اضافه کرد و مستقیما بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این صنعت مشغول کارند که شامل ۱۰ درصد کل صادرات کسب شده استرالیا میباشد.

در ۲۰۱۳ یک رکورد ۶.۳ میلیون نفری از استرالیا بازدید کردند که بیشتراز کشورهای نیوزلند، چین، انگلستان، ایالات متحده، سنگاپور، و ژاپن بودند. چینی ها علاقه زیادی به بازدید از استرالیا دارند و تعداد توریست های آنان در دهه گذشته ۳ برابر گشته است که البته باید هندیها رانیز جدیدا به این لیست افزود.

توریسم همچنین به زیرساختهای اقتصادی مهم همچون فرودگاه ها، جاده ها و هتلها کمک میکند و بعلاوه نقش مهمی در توسعه اقتصادی مناطق استرالیا بازی میکند.
توریست و جهانگردی استرالیا