شماره آگهی : 29426

در باره سپهر آریا

شماره تماس : 02133910188

شرکت از سال ۱۳۷۴ با هدف ارايه سرویس واردات و توزیع کالا در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۸۶ برای توسعه و یافتن کانال های تجاری و استفاده از توانمندیهای و فرصت های جدید تجاری و صنعتی منطقه اقیانوسیه، به مطالعه در اقتصاد، صنعت وتجارت استرالیا پرداخت که با شدت گرفتن تحریمها جهانی عملا این مطالعات راکد و ناقص ماند. از سال ۱۳۹۳ با جدیتر شدن رفع تحریمهااز ایران، مجددا توجه و تمرکز مدیران این شرکت که ازفارغ التحصیلان استرالیا هستند بر روی حوزه فعالیتهای تجاری و مطالعه در زمینه راه کارهای ارتباط  تجاری و صنعتی ایران و استرالیا  جلب شد.

پس از یکسال و نیم بررسی و امکان سنجی برای یافتن این کانال های ارتباطی و استفاده بیشتر از امکانات موجود، برای تسهیل کارها ضمن ایجاد تغییرات ساختاری و پرسنلی در شرکت سپهر آریا در ایران، اقدام به راه اندازی شرکتی نیز در استرالیا نموده شد.

پس از رایزنی با سازمان تجارت ایران و استرالیا، شرکتها چه بخش خصوصی و چه دولتی، همچنین حضور در نمایشگاه ها در هر دو کشور و مذاکره و استفاده از دیدگاه ها و نظرات مشاورین، صاحبان و مدیران صنایع و تجار، اکنون آماده ارائه سرویسها، خدمات و امور مشاوره خود برای فعالیت در امر واردات و صادرات کالاها، انتقال تکنولوژی، استفاده از فاینانس و جابجایی های ایمنتر مالی برای هر دو طرف ایرانی و استرالیایی میباشد.

همچنین با دسترسی به کلیه امکانات موجود دو کشور آماده معرفی و ارایه کالاها به خصوص کالاهایی که در آن مزیت اقتصادی برای طرفین دارند همچون: صنایع وابسته به ساختمان، معدن، نفت، گاز، پتروشیمی و شیمیایی، فلزی، کشاورزی و دامداری، بیوتکنولوژی و یا ارائه مشاوره در موارد سرمایه گذاری در کشور و یا صنعت هدف میباشد.

شرکت سپهر آریا با بکار گیری، همکاری و استفاده از گروه های تخصصی و پرسنل مجرب خود برای پروژه های مختلف، در نظر دارد پایگاه دایمی برای ارائه سرویس ها و کالاهای ایران به منطقه اقیانوسیه و اولین مرکز تخصصی، ارتباطی برای کالاها، خدمات و صنایع استرالیا در بازار ایران باشد. در حال حاضر این شرکت از طریق انجمن های صنفی و خانه های مشاغل و صنایع ایران و استرالیا، قرار دادهای همکاری با هلدینگ های تجاری و اقتصادی ایران در حوزه های: کشاورزی و دامداری، صنایع وابسته به ساختمان، شرکت های دانش بنیان و فنآوری و تکنولوژی، نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع ریلی ایران را در اختیار دارد.

شرکت سپهر آریا در حوزه آکادمی و ارتباطات فرهنگی و علمی با کشور استرالیا به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات و سرویس های اعزام دانش آموزی از مقطع ابتدایی تا پایان دبیرستان (متوسطه) به استرالیا در ایران میباشد. شرکت های دارای مجوز اعزام میتوانند در این زمینه ما را یاری نمایند. این شرکت با بهره گیری از شرکت همزاد خود در استرالیا و با ارائه یک کار تیمی شامل شرکت های دارای مجوز طرف قرارداد در ایران، یک شرکت حقوقی واقع در ملبورن برای در خواست ویزا، نمایندگی سازمان سنجش تحصیلی استرالیا (AEAS) و نمایندگی از چندین مدرسه خصوصی در آن کشور، شبکه مطمئن و قابل اعتمادی در ارائه بهترین سرویسها برای خانواده های علاقه مند به اعزام فرزندان جهت تحصیل در مفاطع ابتدایی و دبیرستان در استرالیا را ارائه میدهد

این سرویس شامل دوره های فنی و حرفه ای و کوتاه مدت مانند دوره های تکمیلی شش ماه و یکساله زبان انگلیسی، مدیریت  و از این قبیل نیز میگردد. همچنین پکیج هایی جهت رفاه حال مشتریان در لحظه ورود به فرودگاه ملبورن برای استقرار اولیه و کارهای مقدماتی خانواده و یا دانش آموز در دسترس آنان میباشد. 

 شرکت بازرگانی سپهر آریا، به همراه شرکت شریک خود در استرالیا مستقیما آماده ارائه خدمات بازرگانی بشرح ذیل میباشد:

۱. مشاوره بازرگانی (واردات و صادرات)

۲. مشاوره سرمایه گذاری داخلی و خارجی :

الف) داخلی اعم از فاینانس برای پروژه های داخلی بخصوص در حوزه های صنعت و معدن ایران

ب) سرمایه گذاری خارجی: سرمایه گذاری در کشور استرالیا به عنوان یکی از امن ترین کشورهای برای سرمایه گذاری بخصوص در صنعت ساختمان و خرید وفروش ملک

۳. مشاوره، شرکت و بازدید از رویدادها و سمینارهای تجاری و نمایشگاه های بین المللی بویژه در کشور استرالیا

۴. مشاوره در امور آموزشی و تحصیلی بخصوص دوره های تکمیلی و تخصصی کوتاه مدت و میان مدت برا ی متخصصین و مدیران شرکتهای صنعتی، معدنی و تجاری ایران در کشور استرالیا   
در باره سپهر آریا