شماره آگهی : 294489

باربیکیو برقی سینبو sinbo

شماره تماس : 09146899959

باربیکیو روشی از روش های پخت است که از قرار دادن انواع مواد غذایی عمدتا مرغ و ماهی و گوشت بر روی حرارت ایجاد میشود باربیکیو یکی از لوازم مورد استفاده در دورهمی هاست امروزه بسیاری از افراد به هنگام تفریح و دورهمی های خانوادگی و دوستانه ، با این روش غذا طبخ می کنند. حال ممکن است این دورهمی در فضا ی خانه (آشپزخانه ، بالکن ، تراس، حیاط و حیاط خلوت)

باربیکیو برقی
باربیکیو چیست؟باربیکیو روشی از روش های پخت است که از قرار دادن انواع مواد غذایی عمدتا مرغ و ماهی و گوشت بر روی حرارت ایجاد میشود باربیکیو یکی از لوازم مورد استفاده در دورهمی هاست امروزه بسیاری از افراد به هنگام تفریح و دورهمی های خانوادگی و دوستانه ، با این روش غذا طبخ می کنند . حال ممکن است این دورهمی در فضا ی خانه ( آشپزخانه ، بالکن ، تراس ، حیاط و حیاط خلوت ) یا بیرون از خانه باشد که بسته به محیط آن از کباب پزها و باربیکیو های مختلف استفاده می شود .که بااستفاده از ان میتوانید اقدام به تهیه کباب کنید

باربیکیو سینبو sinbo مدل۷۱۱۰۲A توان ۲۰۰۰ وات امکان داغ شدن سریع المنت ها را فراهم می کند .این کباب پز مجهز به صفحه ی پخت در ابعاد ۵۳ در ۳۵سانتی متر می باشد که امکان قرار دادن مواد غذایی بیشتر را جهت کباب کردن فراهم می نماید. در زیر صفحه کباب پز سینی چکه چربی قرار می گیرد که می توان به منظور جلوگیری از تجمع زیاد دود و بو داخل آن آب ریخت. تمامی قطعات این دستگاه قابل جدا شدن از هم بوده که میتوان از ان به عنوان کباب پز رو میزی نیز استفاده نمود و می توان آن ها را به راحتی شستشو نموددر ضمن روی پایه در قسمت پایین دستگاه صفحه ای جهت قرار دادن مواد خوراکی و وسایل مورد نیازتان نیز تعبیه شده است.

روشن و خاموش شدن آسان,تمیز شدن سریع و عدم آلودگی از مزایای این باربیکیو ها میباشد.

ویژگی های محصول:
1- برند:sinbo
2- مدل:71102A
3- توان گرمایشی:2000W
4- جنس صفحه:تفلون
5- متریال بدنه:آهن پرسی با رنگ استاتیک ضد زنگ
6- متریال صفحه پخت:توری آهنی با روکش کروم زد زنگ

●●■■ خرید آنلاین و غیرحضوری در سایت ایراناکالا www.iranakala.com ■■●●

✅ در صورت خرید عمده با ما در تماس باشید
⛔⛔ ارسال تصاویر محصولات متنوع از طریق واتساپ ⛔⛔

☎️ 04135266596 دفتر مرکزی
☎️ 09146899959 واتساپ (عبدالهی)

دفتر مرکزی: تبریز، میدان دانشسرا ، اول خیابان خاقانی ، پاساژ خاقانی ، طبقه2، ایراناکالا
باربیکیو برقی سینبو sinbo