شماره آگهی : 29456

بیوتکنولوژی استرالیا

شماره تماس : 02133910188

این علم و صنعت نیازمند مجموعه ای از امکانات تحقیقاتی عالی، دانشمندان و پژوهشگران قوی در سطح جهانی، بنیانهای حقوقی، قوانین مشخص برای سرمایه گذاری و تجارت میباشد.

کشورهایی همچون استرالیا با داشتن بیش از ۴۰۰ شرکت بیوتکنولوژی دارای مقام دوم در بیوتکنولوژی و مقام اول در انجام ازمایشهای بالینی میباشند که ۴۹ درصد آنها در زمینه های درمانی، ۱۵ درصد در بیوتکنولوژی کشاورزی، ۱۳ درصد در زمینه های تشخیصی و مابقی در سایر دیگر فعالیتها میباشند.

همین بس که  در ۱۲ ماه سال ۲۰۰۷، این شرکتها توانستن ۳۴۵ قرارداد تجاری تحقیقاتی در خارج از مرز های استرالیا امضاء کنند نشان از قدرت شرکت های استرالیایی است.

بخش های کلیدی این فرصتها میتوانند شامل: پزشکی (بیومدیکال)، تشخیصی، تجهیزات پزشکی و بیوتکنولوژی کشاورزی باشند.

استرالیا به عنوان یکی از بهترین مکان ها در جهان برای انجام آزمایش های بالینی در نظر گرفته شده است. این کشور دارای تحقیقات پزشکی در سطح جهانی و زیرساخت های مراقبت های بهداشتی، محیط اجتماعی و اقتصادی پایدار، یک جامعه قومی متنوع و یک رژیم مالکیت معنوی قوی میباشد. استرالیا با یک سیستم نظارتی کارآمد، شامل سیستم تایید سریع آزمایش های بالینی، مکانیسم قوی از خدمات پشتیبانی و مشوق های مالیاتی رقابتی در سطح جهانی برای سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه میباشد و همه اینها کمک میکند که این کشور یکی از مقصدهای پیشرو برای آزمایشات بالینی باشد.

سالانه حدود ۱۰۰۰ آزمایش بالینی جدید با سرمایه گذاری حدود ۱ بیلیون دلار توسط بخش دارویی، بیوتکنولوژی و شرکت های تجهیزات پزشکی در استرالیا شروع میگردد.

 ۱۰ شرکت برتر داروسازی جهان در هر سال ۲۰۰ میلیون دلار در آزمایشات بالینی در کشور استرالیا سرمایه گذاری میکنند. شرکت های بزرگ جهان از فرآیندهای کارآمد و پروتکل های آزمایشهای بالینی که بلافاصله قابل جابجایی هستند، در این کشور بهره مند میشوند و به آنها اطمینان داده میشود که نتایج قابل اطمینان و بلافاصله میتواند در حوزه های قضایی در دسترس برای ساخت قرار گیرد.

دلایلی که استرالیا را مقصد ایدآلی برای آزمایشات بالینی قرار میدهد عبارتند از: زیر ساخت تحقیقات پزشکی با کیفیت و نیروی کار ماهر دارا بودن سیستم بهداشت و درمان در کلاس جهانی جذابیت تحقیق و توسعه در این سیستم مشوق های مالیاتی برای آزمایشات بالینی مسیر نظارتی عملی و سریع داده های بالینی که با بالاترین استانداردهای بین المللی مطابقت دارد نظام مالکیت فکری قوی تمرکز ملی بر بهبود مستمر از طریق اصلاحات در دولت و نوآوری در سیاست تنوع قومی، با جمعیت انگلیسی زبان نزدیکی به آسیا
بیوتکنولوژی استرالیا