شماره آگهی : 29457

فناوری اطلاعات و ارتباطات استرالیا ICT

شماره تماس : 02133910188

این صنعت نیاز به زیرساختهای تحقیقاتی، نیروی کاری متخصص و با تجربه، فن آوری وانجام کار برمبنای مشتری مداری دارد.

ارائه این فن آوریها در سطح استاندارد جهانی به صنایع داخلی یکی از فرصتهای مناسب اقتصادی و تجاری است که ضمن کمک به صنایع کشور در رفع مشکلات، خود زمینه آشنایی شرکتها و متخصصین داخلی با آخرین دستاوردهای این فن آوری را فراهم می آورد.

از دیگر فرصت های موجود در این تجارت با استرالیا میتوان از ساخت امکانات و یا توسعه واحدهای تحقیق و توسعه، توسعه و راه اندازی بخشهای دیجیتال در صنایع سرگرمی و مراکز تکنیکی پیشرفته مشاوره ای برای صنایع و بخش دولتی نام برد.

اندازه این صنعت و بازار بسیار بزرگ و پیچیده است و در تمام صنایع کاربرد دارد، بنابر این، فرصت های موجود نیز بسیار بزرگ و یکی از صنایع اشتغالزا میباشند. بعلاوه اگر بخش نرم افزاری و فرآوری اطلاعات را نیز به آن اضافه کنیم به گستردگی آن افزوده خواهد شد.

این فن آوریها میتوانند علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات فنی و افزایش کمی وکیفی تولید، در کاهش میزان هزینه های تولید صنایع مختلف نیز نقش مهمی ایفا نمایند. سرمایه گذاری چه در بخش نرم افزاری و چه در بحث تکنولوژیک و فن آوری و یا در بخش تحقیق و توسعه به معنای ورود به تجارتی پردامنه و پردرآمد با طیف گسترده ای از مشتریان بزرگ می باشد. برای نمونه میتوان استفاده از نرم افزار EMS در صنایع معدنی استرالیا با سابقه ۳۰ ساله که اکنون مورد استفاده در اکثر معادن جهان میباشد را نام برد. این نرم افزار دارای قابلیت های ژئوساینتک، مدلینگ زمین شناختی، طرح معدن، گزارش گیری از تولید معدن، نگهداری و تعمیرات، زنجیره عرضه، طراح تهویه معدن و برنامه ریزی و مدیریت میگردد.

با استفاده از اینگونه تکنولوژیها و نرم افزارها میتوان میلیون ها دلار در هزینه های اکتشاف، استخراج و مدیریت معادن صرفه جویی کرد.
فناوری اطلاعات و ارتباطات استرالیا ICT