شماره آگهی : 29458

محیط زیست و انرژی های نو در استرالیا

شماره تماس : 02133910188

تجربه استرالیا در چالش مدیریت آب در زمره پیشرفته ترینها در جهان محسوب میگردد. همچنین عضویت استرالیا در پروتکل ۲۰۰۷ کیوتو، همکاری در کاهش گازهای گلخانه ای به میزان ۶۰ درصد تا سال ۲۰۵۰ میلادی ، توسعه انرژی های تجدید پذیر با هدف حداقل ۲۰ درصد برای سال ۲۰۲۰،  تاییدی است بر همکاری جدی و قوی استرالیا در تغییر ساختار اقتصادی با کربن پایین برای مقابله با تغییرات آب و هوایی جهان.

استرالیا از موهبت و ثروت طبیعی داشتن منابع انرژیهای تجدید پذیر برخوردار است، بویژه نورخورشید، باد، امواج و انرژی جزر و مد، که همه اینها توسط دولت استرالیا بطور آنلاین برای کمک به برنامه ریزان و سرمایه گذاران بصورت اطلس کاملی ارائه گردیده است.

استرالیا در نوآوری طراحی سلول های خورشیدی فتو ولتاتیک و حرارتی نور خورشیدی مشارکت داشته است. دانشکاه های استرالیا دارنده رکورد در بالاترین عملکرد سلول های فتو ولتاییک در پرطرفدارترین دسته بندیها و توسعه تکنولوژیهای تجاری در این زمینه شامل سلول نقره ای هستند.

همچنین شرکتهای استرالیایی در حال توسعه با تمرکز در مقیاس بزرگ سیستم های خورشیدی و پیشگام در توسعه سلول های خورشیدی رنگ فتوسنتز میباشند. استرالیا در واقع رهبر جهان در توسعه و تجاری کردن گرمایش آب گرم از انرژی خورشیدی است.

تحقیقات استرالیایی ها در مورد سوخت های نسل دوم از طریق جلبک ها و زیست توده ای ها یشرفته میباشند.
محیط زیست و انرژی های نو در استرالیا