شماره آگهی : 29459

نمایشگاه و کنفرانس بین المللی معدن استرالیا IMARC

شماره تماس : 02133910188

نمایشگاه و کنفرانس بین المللی معدن و مواد معدنی IMARC:

https://imarcmelbourne.com

این نمایشگاه یکی از مهمترین و موثرترین راه های ملاقات با شرکت های معتبر دنیا در این صنعت معدن میباشد. همچنین شما را قادر به ملاقات حضوری با تصمیم گیرندگان استرالیایی و بین المللی در این صنعت میسازد. امسال (۲۰۱۹) ششمین سال از برگزاری این کنفرانس و نمایشگاه بین المللی در استرالیا میباشد، که بیش از ۱۰۰ شرکت که رهبران و برندهای معروف جهان در این صنعت هستند را در ملبورن جمع میآورد. این نمایشگاه اولین در ارايه آخرین تکنولوژیها، نواوریها و خدمات برتر جهان در معدن خواهد بود.

ویژگیهای کلیدی نمایشگاه ۲۰۱۹: مرکزی جهت ایجاد فرصت برای سرمایه گذارنی که بدنبال ملاقات و گفتگو و کشف معادن جدید و جوان برای انجام مذاکرات و همراهی با این معادن از ابتدا تا انجام کل پروژه میباشد. بازاری کوچک نوآوری که این فرصت را دراختیار شما برای مشاهده جدیدترین فن آوریها و نوآوریهای این صنعت قرار میدهد.

همچنین در کنفرانس ۳ روزه این نمایشگاه فرصتی مناسب برای شنیدن اخرین نظرات و دیدگاه ها از بیش از ۸۰ سخنران که شامل اساتید دانشگاه ها، محققان و مدیران اجرایی شرکت های بزرگ این صنعت میباشند برای علاقه مندان، پژوهشگران و سرمایه گذاران بوجود می آیید. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه کنید:

https://imarcmelbourne.com/conference/

شرکت سپهر آریا با همکاری دفتر و شرکت همکار در ملبورن در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد. این شرکت در پایان نیر میتواند گزارشی از نمایشگاه در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

کلیه شرکت های خصوصی و دولتی، مدیران و مهندسین محترم علاقه مند به شرکت در این نمایشگاه که به هردلیل قادر به حضور و یا بازدید از این نمایشگاه نیستند، میتوانند تا قبل از پایان آن، موضوعات و علاق مورد نظر خود را طی ایمیلی ارسال و تمام اطلاعات مورد نظر را پس از پایان نمایشگاه با هزینه ای اندک از ما کسب نمایند.

در ضمن چنانچه علاقه مند به شرکت در کنفرانس های این نمایشگاه میباشید، شرکت ما میتواند با دریافت هزینه های کنفرانس علاوه بر حضور به عنوان نماینده شما در جلسات مورد نظر و ثبت اطلاعات آن اختصاصا برای متقاضی مورد نظر، ویا شرایط حضور شما را در این مدت در استرالیا اعم از گرفتن ویزا، رزو هتل و سایر سرویسهای مورد درخواست برای این مدت را فراهم نماییم  
نمایشگاه و کنفرانس بین المللی معدن استرالیا IMARC