شماره آگهی : 29464

نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی، هوا و فضا ۲۰۱۷

شماره تماس : 02133910188

هردو سال یکبار فرودگاه آولون Avalon Airport در شهر ملبورن استرالیا مرکز توجه داخلی و بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی قرار میگیرد. این نمایشگاه از سال ۱۹۹۲ به عنوان بهترین نمایشگاه بین المللی دوسالانه صنایع هوایی، هوا وفضاو صنایع دفاع در آسیا و اقیانوس هند محسوب میگردد. نمایشگاه ۲۰۱۷ مجددا یک فرصت استثنایی برای محصولات، تکنولوژی و خدمات هوایی  برای اطلاع مخاطبان و  بازاریابی در کل این منطقه میباشد.

با بیش از ۱۷۰ هزار نفر علاقه مند، هزار شرکت کننده نمایشگاهی از صنایع بین الملل هوا و فضا و تفداد زیادی از دولتها، ارتشها، هیئت های علمی و تجاری یکی از رویدادهای مهم در این صنعت میباشد. همچنین پوشش رسانه کامل از مشخصات این نمایشگاه میباشد. باید به همه این را افزود که کنفرانس ها و سمینارهای آن فرصت مناسبی نیز برای یادگیری موضوعات مهمی همچون: کنگره بین المللی هوا و فضای استرالیا نوآوری   Pitchfest کنفرانس نسل بعدی فرودگاه های جهان زیرساخت های فرودگاه ها وصنایع هوایی مدیریت ترافیک هوایی امنیت صنایع هوایی مهارت های صنعتی در صنایع هوایی سیستم های بدون سرنشین، هم نظامی و هم غیر نظامی عملیات بال گردها و آموزش عملیات هوانوردی عمومی و آموزش تجارت صنایع هوایی استرالیا و منطقه بروز رسانی بازار صنایع هوایی نظامی سمینارهای زنجیره عرضه بین المللی

نمایشگاه ۲۰۱۷ علاوه بر ارائه آخرین تکنولوژی و نوآوریهای روز دنیا برای زیر ساخت های فرودگاهی خواهد بود میزبان و محل نمایشی برای حمایت از برنامه های مناسب پایداری در جذب جنگنده  F-35 ملحق شده نیروی هوایی استرالیا میباشد.
نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی، هوا و فضا ۲۰۱۷