شماره آگهی : 29468

محصولات دامی، تکنولوژی و خدمات وابسته

شماره تماس : 02133910188

اقیانوسیه و به ویژه استرالیا دارای مزارع دامی مهمی در جهان هستند بویژه صنعت گوشت گاو و گله های  گوسفند استرالیا یکی از برجسته ترین صنایع کشاورزی در بازار جهانی است.

استرالیا دومین صادر کننده گوشت گاو و گاو زنده که بیشترین بازار صادراتی آن آمریکا، اروپا، اندونزی، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه است. با داشتن زمینهای حاصل خیز و توجه به کیفیت محصولات در این منطقه میتوان سایر محصولات دامی از جمله گوسفند، بز و ما کیان را نیزیه این لیست اضافه نمود.

از دیگر زمینه های تجارت محصولات دامی استرالیا و اقیانوسیه میتوان از غذای دام و طیور نیز نام برد، کیفیت محصولات غذای دام وارداتی میتواند باعث رشد و بقاء صنعت دام در کشورکه یکی از صنایع اشتغالزا وهمچنین کمک مالی مهمی به اقتصاد خانوارروستایی گردد.

آموزش، تحصیلات، کسب مهارت،همکاری های تحقیقاتی و اخذ خدمات مشاوره در صنعت دام از کشورهایی مانند استرالیا از جمله زمینه های تجاری با اهمیت است که علاوه بر کمک به صنایع داخلی میتواند باعث کسب سود و رونق بیشتر این صنعت گردد.واردات ابزار الات، تکنولوژی روزمورد نیاز و دانش طراحی مدرن مزارع و کارخانجات این صنعت از دیگر زمینه های تجاری موجود میباشد.
محصولات دامی، تکنولوژی و خدمات وابسته