شماره آگهی : 29510

تکنولوژی های تخصصی شده و نرم افزارهای معدنی

شماره تماس : 02133910188

استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته در طراحی نرم افزارهای معدنی میباشد. برای نمونه نرم افزار و تکنولوژی EMS شامل گستره ای از مدیریت اطلاعات علوم زمین شناختی، مدلسازی ژئولوژیکال، بهینه سازی طراحی معدن, گزارش گیری از محصولات معدن تا تعمییر و نگهداری، زنجیره عرضه، طراحی تهویه معدن و برنامه ریزی و مدیریت میگردد.

توانایی در ارائه تکنولوژیهای خاص و نرم افزارهای معدنی از جمله ارائه مهارتهای تخصصی در صنایع نفت، گاز و معدن میباشد. اینگونه تکنولوژیها و نرم افزارها نتیجه افزایش سرمایه گذاری در R&D است که کمک میکنند به نگاه تجاری بهتر، تشویق به استفاده بیشتراز نرم افزارها و توسعه سریع رشد شرکتهای درگیر در صنایع نقت، گاز و معدن. آگاهی و بلوغ  شرکتها، همچنین میتواند به شبکه های خدماتی بزرگتر، تواناییهای حمایتی چندزبانه و توجه به تکمیل طراحی معدن و مدیریت سیستمها در داخل شرکتها تبدیل شود.

انفجار در معدن اولین مرحله در اجرا است که دارای ریسک و هزینه بالا میباشد. برنامه ها و تکنولوژیهای جدید باعث توسعه نرم افزارها و افزایش تواناییهای شرکت ها برای تجزیه و تحلیل و استفاده از داده ها به عنوان ابزارهای انفجار، کاهش ریسک هزینه ها،  بالا بردن میزان تخمین انفجار و مدلینگ جزییات انفجار می گردد. این ابزارهای مدلینگ جغرافیایی دقیق و تخصصی، روشهای سریع تخمین منابع هستند که بطور قابل توجهی باعث بهبود گردش کار میگردند.
تکنولوژی های تخصصی شده و نرم افزارهای معدنی