شماره آگهی : 29511

نفت و گاز

شماره تماس : 02133910188

این صنایع مهترین منابع مالی و سودآور استرالیا و سایر کشورهای دارنده این صنایع در زمینه منابع صادراتی، فعالیتهای اقتصاد داخلی، استخدام و سرمایه گذاری میباشند. همچنین به عنوان مهترین بخش در صنعت که نیاز به بخشهای تولید، خدمات، تکنولوژیهای جدید و ارتباط مستقیم با جهان امروز دارد.

کمپانیهای نفتی با توسعه تخصص در زمینه های تکنولوژیهای حفاری، نرم افزارهای ژئوفیزیک، روشها و مواد اولیه خطوط لوله، طراحی و مهندسی، مهندسی و ارزیابی ژئوتکنیک، تا آموزشهای پیشرفته ایمنی و مدیریت امکانات و نوسازی فعالیت خود را گسترش میدهند.

از فرصتهای تجاری موجود در این صنایع استرالیا میتوان نوآوریهای پیشگام در  LNG floating ، توسعه در coal _seam gas، ژئو تکنیکهای پیشرفته در محیط زیست دریایی و اجراء پروژه های تفکیک جغرافیایی در سطح وسیع را نام برد.

سیستم های تولیدی شناور در توسعه صنایع نفتی دور از ساحل و صنایع گاز نقش مهمی دارند. دسترسی به امکانات توسعه یافته LNG شناور با استفاده از تواناییهای نیروهای متخصص برای استفاده از کشتیهای جدید در این صنعت و امکان استفاده از این نیروهای متخصص خارجی، تجربه و تکنولوژی آنان از دیگر فرصتهای تجاری، صنعتی در استرالیا  می باشد. همچنین میتوان به نوآوریها و دانش روز در ایمنی، نوآوری در عملیات اجرا از راه دور و کنترلهای زیست محیطی نیز اشاره کرد.

راه اندازی دوره های آموزشی در داخل و خارج کشور و تحصیلات برای نیروهای جدید وهمچنین آموزشهای تخصصی  و ضمن خدمت برای نیروهای موجود در این صنعت با استفاده از اساتید و متخصصین استرالیایی یکی دیگر از زمینه ها و فرصتهای موجود در این صنایع میباشند.
نفت و گاز