شماره آگهی : 29513

معادن زیر زمینی استرالیا

شماره تماس : 02133910188

در این صنعت اهمیت فرهنگ ایمنی، نرخ بالای تولید، تحولات تکنولوژیک و ابزارآلات، ژئولوژی، لرزه خیزی و روشهای استخراج و وسائل حمل و نقل بر همه متخصصین امر پوشیده نیست.

تمام این نقاط پراهمیت ضرورتا میتوانند بعنوان فرصت های تجاری استرالیا مناسب برای واردات کالا و تکنولوژی در این رشته در نظر گرفته شوند.

چالش های ویژه در محیط معادن و استخراج در زیرزمین نیاز به نوآوریهای خاص برای هر شرایط را دارد. مشاوره، مهندسی، مدیریت خرید از جمله مواردی هستند که برای هر معدن بطور جداگانه اهمیت پیدا میکنند. نرم افزارهای طراحی سیستم تهویه از جمله در طراحی شبیه سازی جریان هوا، میزان فشار، گرمایش و سرمایش، میزان تشعشعات محیطی، آتش و دیگر اطلاعات مهم و حیاتی از جمله توانمندیهای این نرم افزارها میباشند.

تکنولوژی کنترل کنندها و تله کنترلرها، ماشین آلات پیشرفته، سیستم های مخابراتی یک طرفه و دو طرفه، سیستم های بازرسی و جلوگیری از برخورد ماشین آلات در معدن از دیگر موارد فرصتهای تجاری استرالیا در بخش ایمنی در این صنعت میباشد.

برای بالا بردن کارایی معدن ماشین آلات حمل و نقل پیشرفته باید پیش بینی گردند که وجود طیف گسترده ای از این تکنولوژی از جمله ماشین آلات حمل عمودی و یا افقی باعث بوجود آوردن فرصت تجاری بزرگ دیگری در این صنعت میباشد که استرالیا از این توانمندی نیز برخوردار است.

تکنیکها و تکنولوژیهای انفجار در معادن زیر زمینی شامل نرم افزار مدیریت انفجار از دیگر زمینه های موجود میباشند. همچنین میتوان از مدیریت آب که شامل انواع سیستمهای تخلیه آب در این معادن است نام برد.
معادن زیر زمینی استرالیا