شماره آگهی : 295490

آلاچیق ویلا

شماره تماس : 09129367338

آلاچیق | ساخت آلاچیق | آلاچیق ویلا | ساخت انواع آلاچیق ویلا.
در عبارت انگلیسی، آلاچیق برای ویلا به صورت "پاویلیون" یا Pavilion نمایش داده می‌‌شود. زمانیکه در حال جستجو برای زیباترین ایده‌های انتخاب آلاچیق برای داخل ویلا هستید باید این عبارت را جستجو کنید.

برای نتایج بهتر عبارت ویلا به انگلیسی (Villa) را نیز در کنار آن قرار دهید و نتایج را بررسی کنید. تصاویری که به دست شما می‌رسد از هر نظر شگفت‌انگیز و جذاب است! به گونه‌ای که ترجیح می‌دهید به زودی یکی از این آلاچیق‌های زیبا را در داخل ویلای خود داشته باشید.

آلاچیق برای ویلا به سازه‌هایی گفته می‌شود که معمولاً از جنس چوب یا فلز ساخته شده و در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوت، موجود است. اصول ساخت و طراحی آلاچیق برای ویلا تقریباً از یک سبک و روش پیروی می‌کند.

انواع آلاچیق‌ها معمولاً سقف شیروانی شکل دارند و بر روی سازه‌های مربع یا مستطیل شکل که در حقیقت از ستون‌های عمودی تشکیل شده، قرار می‌گیرند. به دلیل این که آلاچیق‌ها در بیرون از ساختمان نصب می‌شوند و باید محافظ افراد در برابر نور خورشید و بارندگی باشند، پایداری و دوام مصالح به کار رفته در آن بسیار اهمیت دارند. همچنین سقف شیروانی باعث می‌شود هنگام بارندگی آب اضافی روی سخت جمع نشود.
برای ساخت انواع آلاچیق ویلا با ما تماس بگیرید


ساخت آلاچیق فلزی ویلا


این آلاچیق ها از جنس فلز و عمدتا آهن می باشد و برای ویلا ساخت می شوند . آلاچیق ویلا می تواند در انواع سنتی ، مدرن و کلاسیک ساخته شود .
آلاچیق ویلا بنابر تمایل مشتری می تواند از جنس فلزی و آهن
ازجنس چوب
و چوب پلاست باشد
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید
https://www.alachighco.ir/
آلاچیق ویلا