شماره آگهی : 29558

حمل و لجستیک به استرالیا

شماره تماس : 02133910188

حمل کالای صادراتی شما به بازار کشور وارد کننده (استرالیا) مسئله بسیار سختی در صادرات کالا میباشد. استفاده از یک شرکت حمل و نقل خوب بسیار موثر است، اما دانستن مختصری از اصول اولیه شرایط و مقررات، قیمت گذاری و مدارک حمل و نقل بسیار اهمیت دارد.

شرکت های حمل و نقل دارای تجربه و تخصص در مستندات، مذاکره روی نرخها و پیدا کردن اقتصادی ترین راه های رساندن کالا به مقصد هستند.اما همانگونه که گفته شد، دانستن اصول اولیه حمل و نرخ محموله دریایی و هوایی که میتوانند مختلف باشند، مهم است.

یک نقطه شروع خوب، یادگیری در مورد آنچه که مربوط به مقررات تجارت بین الملل است (International Commercial Terms) میباشد. این مقررات درسال ۱۹۳۶ میلادی معرفی شدند و برای ارسال و پرداخت حمل بین المللی کالاها قطعی هستند و تعاریف جامع و دقیقی دارند.

اعتبارنامه های اسنادی یا L/C شکل عمومی پرداخت هستند، که بوسیله خریدار ایجاد گردیده و برای تضمین پرداخت به فروشنده با ارائه همه مستندات، مقرر شده که شدیدا باید رعایت گردند. این اطلاعات توسط مسئول بانکی صادرکننده با جزئیات ارائه خواهند شد. مشتری خارجی شما اغلب نوع حمل کالا را برای شما در قرارداد مشخص مینمایید.

مطمئن شوید که شرکت حمل و نقل، کالا را از بنادری انتقال میدهد که هیچ تاخیری را تحمیل نخواهد کرد. بیشتر قرار دادهای حمل و نقل مشمول نرخهای تاخیر نیز میگردند.

مدارک حمل از مدارک بسیار پراهمیت در تجارت بین الملل میباشند و یکی از مدارک مورد نیاز برای اعتبار اسنادی هستند که بدون آنها پرداختی صورت نخواهد گرفت. مدارک حمل شامل شرایط ویژه کالا همچون مشخصات تولید، لیست کالاها و گواهی های مورد درخواست، شامل گواهی قرنطینه و گواهی منشاء میگردند. بنابر این کاملا مطمئن شوید که مراحل مدارک صادرات را فهمیده اید و آماده سازی این مدارک را بطور دقیق انجام داده اید.
حمل و لجستیک به استرالیا