شماره آگهی : 29563

بازاریابی برای صادرات به استرالیا

شماره تماس : 02133910188

بازاریابی برای صادرات به استرالیا شامل اولین برخورد و تاثیرات آن در تجارت چقدر مهم هستند. روش های بازاریابی که شامل نامه ها، بروشورها، ایمیل ها، فاکس ها، تلفن ها و ملاقات های حضوری همه تاثیر قابل توجهی دارند و یک ارائه خوب باعث مزیت رقابتی میگردد. اینکه چطور یک تاثیر خوب بگذارید نیاز به توجه به عواملی چون: اعتماد به نفس، پاسخ گویی، حرفه ای و دوستانه بودن دارد.

مشتریان، قدردان پاسخ های موثر و سریع و اینکه احساس کنند که درخواست هایشان برای شما مهم هستند. هرچند که آنها الان خرید نکنند ولی بخاطر خواهند سپرد که شرکت شما در ارائه خدمات به مشتریان دوستانه و بدون استفاده از تکنیک های فشار، پاسخ گو بوده است. مودب، پیگیر، آشنا به فرهنگ بازار مقصد و طریقه مکاتبات و مکالمات کاری در آن بازار را فرا بگیرید. پاسخ گویی باید کوتاه و ساده باشد و بیشتر از سه پیام را در بر نگیرد.

نشان بدهید که شما تلفنها، نمونه های ارسالی و ملاقاتها را پیگیری میکنید. ایمیلها بطور موثر برای سرعت در ارتباطات و رساندن سریع پیامها استفاده میگردند. مزیت ایمیلها در توانایی ارسال سریع و آسان عکسها، گرافیکها و یا ویدئو کلیپ ها میباشند. حتما برای ملاقاتهای تجاری با مشتریان خارجی آمادگی لازم و موضوعات مورد نظر خود را از قبل آماده کنید. استفاده از Powerpoint و طرح و ارائه مطالب با اسلاید تاثیر بیشتری دارد. لباس رسمی بسیار مناسب است، و در هنگام گفتگو آرام و شمرده صحبت کنید و شنونده خوبی باشید. وب سایت شرکت نقش بروشور را بازی میکند. وبسایت باید شامل اطلاعات و گرافیک مناسب و مربوط به اطلاعات مورد نظر باشد.

دو یا چند زبانه بودن نقش مهمی برای مشتریان خارج از کشور بازی میکند ولی حتما تماسهای خود را در صفحه اول وبسایت بگذارید. تعریف دقیقی از منظور و ماموریت شرکت را در وبسایت ارائه دهید.

کارهای تبلیغاتی بویژه در ملاقاتها موثر هستند، بروشورها حتما به زبانهای متفاوت آماده گردند.
بازاریابی برای صادرات به استرالیا