شماره آگهی : 295850

کتاب بیاندیشید وثروتمند شوید

شماره تماس : 09396996957

كی از خاص ترین كتابهای موفقیت كه در سالهای اخير نه تنها در ایران بلكه در لیست ده كتاب پرفروش دنیا قرا گرفته است، شاهكار ناپلئون هیل است. او كه از 10 سالگی مادرش را از دست داد و روزهای سختی را در كنار پدر بی مسئولیت خود سر كرد،‌ در بزرگسالی تغییر سرنوشت را بدست گرفت و یكی از ماندگارترین نویسنده های حوزه خودیاری شد.

او این اثر را در روزهایی نوشت كه دنیا درگیر جنگ جهانی و ناامیدی بود. در این سالها نوشتن چنین كتابهایی رواج نداشت و او با انتشار آن جان تازه ای به جامعه داد. او جمله معروفی دارد كه می گوید قبل از اینكه جيب هایتان پر از پول باشد،‌باید ذهن ثروتمندی داشته باشید.

در جای دیگری از كتاب به يك راز عجيب ثروتمند شدن اشاره می كند و آن كمك به دیگران و اثری است كه از خود بجای‌می‌گذارید. او اعتقاد دارد اگر بدون منت به مردم كمك كن‍ید نه تنها چیزی را از دست نمی دهید، بلكه بر ثروت شما نیز افزوده می شود. من در حال خواندن اين موضوع ياد آيه ای از قرآن افتادم ” فمن یعمل مثقال ذره خیره يره” اگر كوچكترین خیری به عالم برسانید حساب خواهد شد و نتيجه آنرا خواهید دید. این نگرش بسیار مقدس و مهم است و او اين اصل را یكی از موثر ترین راههای موفقیت می داند.

این كتاب در 13 فصل به اصول كلي ثروت اندوزی و موفقیت می پردازد كه پس از مطالعه زندگی 500 نفر از افراد موفق دنیا صورت پذيرفته است:

فصل اول: اشتیاق – فصل دوم: ایمان به عمل – فصل سوم: پیشنهاد – فصل چهارم: علم و تخصص – فصل پنجم: نحوه تصویر سازی – فصل ششم: برنامه ریزی و ساماندهی – فصل هفتم: تصمیم گیری – فصل هشتم: پافشاری – فصل نهم: قدرت ذهن – فصل دهم: راز میل جنسی – فصل يازدهم: قدرت ضمیر ناخودآگاه – فصل دوازدهم: مغز – فصل سيزدهم: حس ششم
کتاب بیاندیشید وثروتمند شوید