شماره آگهی : 296031

سئو سایت تضمینی

شماره تماس : 09123865076

سئو وردپرس بدون افزونه
سئو وردپرس بدون افزونه واقعا ایده خیلی جالبی نیست . استفاده از افزونه های وردپرس از الزامات وب سایت برای بهبود سئو و رنک گوگل است . ما در این مقاله چندین راه کار مفید برای سئو وردپرس را ارائه می دهیم . به کار بستن این راه کارها نیاز به افزونه ندارد ، اما باز تکرار می کنیم همراه به کار بردن این راه کارها از افزونه های وردپرس استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید .
سئو کاری حرفه ای است و تنها با نصب افزونه سئو سایت شما نمی توانید نتیجه مطلوب بگیرید . افزونه های سئو تنها ابزار هستند و یک فرد حرفه ای با این ابزار نتیجه خوبی می گیرد.
برای استفاده بهینه از افزونه های سئو وردپرس مقاله ما را در این مورد مطالعه کنید . لینک مقاله بهترین افزونه های سئو وردپرس

ادامه

نگاهی به UX
وبلاگ نویسان ، صاحبان مشاغل کوچک ، خرده فروشان تجارت الکترونیکی و بسیاری دیگر وب سایت ها را به دلیل ضرورت راه اندازی می کنند. وقتی تجربه زیادی با محتوای وب ندارید ، مفاهیمی مانند تجربه کاربر (UX) ممکن است گیج کننده باشد ، اما برای نرخ بالای تبدیل کاملاً حیاتی است.
خوشبختانه ، UX از تعداد انگشت شماری از اصول اصلی تشکیل شده است که مسیر روشنی را برای درک و اجرای آن فراهم می کند. به محض اینکه آنها را به کار ببندید ، حتی ممکن است افزایش بازدید ، تبدیل و درآمد داشته باشید.
در این مقاله ، شما را با UX و دلیل اهمیت آن آشنا می کنیم. سپس پنج مورد از اجزای اصلی آن را برای شما مرور می کنیم تا بتوانید در وب سایت خود کار کنید. بیایید به آن برسیم!

ادامه

آیا برچسب های وردپرس به SEO کمک می کنند؟
آیا برچسب های وردپرس به سئو کمک می کنند؟ خوب ، آنها ممکن است ، حتی اگر نه مستقیم ، و این موضوع این پست است.

برچسب ترجمه کلمه Tag و دسته ترجمه کلمه Category در وردپرس می باشد .
دسته ها و برچسب ها از ویژگی های اساسی وردپرس هستند. با این حال ، درک بهترین راه برای پیاده سازی آنها برای سازماندهی و بهینه سازی پست های خود کمی بیشتر از آنچه تصور می کنید مهم است .

دسته ها و برچسب ها ممکن است برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار مهم نباشند. به عنوان مثال ، بعید است بازدید کنندگان شما پست های شما را در نتایج موتور جستجو به دلیل برچسب های شما پیدا کنند (البته ممکن است). با این حال ، آنها به شما کمک می کنند سایت خود را مرتب کنید تا کاربران – و ربات ها یا خزنده های موتور جستجو – بتوانند به راحتی در آن پیمایش کنند. و این می تواند بر سئو سایت شما تاثیر بگذارد . هر چقدر بازدیدکننده صفحات بیشتری از سایت شما را بازدید کند و مدت زمان بیشتری در سایت شما بگذراند این به نفع شما است .

ادامه

دسته و برچسب در وردپرس
دسته و برچسب در وردپرس مواردی هستند که هنگام نوشتن یا ویرایش یک نوشته ، همیشه آنها را در نوار کناری سمت راست پیدا خواهید کرد. اما موضوع فقط موارد دیگری است. دسته ها و برچسب ها هنگامی که به سازمان محتوا در سایت شما و همچنین سئو می آید اهمیت بیشتری دارند.
دسته ها و برچسب ها دو روش اصلی برای گروه بندی مطالب در یک سایت وردپرسی هستند. به زبان ساده ، دسته ها برچسب های کلی هستند ، در حالی که برچسب ها خاص ترند (پست های خود را با جزئیات بیشتری شرح دهید).

ادامه

تفاوت برگه و نوشته در وردپرس
تفاوت برگه و نوشته در وردپرس
تفاوت برگه و نوشته در وردپرس
کمی گیج کننده است ما مطالب خود را می توانید در وردپرس هم به صورت یک برگه و هم به صورت یک نوشته منتشر کنیم .
بسیاری از مبتدیان وردپرس درک تفاوت بین یک برگه و نوشته را دشوار می کند. این دو خیلی مثل هم هستند پس تفاوت برگه و نوشته وردپرس چیست ؟

برگه ترجمه کلمه Page در وردپرس است . پس برگه و صفحه یک معنی دارد .
نوشته ترجمه کلمه Post در وردپرس است . نوشته و پست یک معنی دارد .
به طور خلاصه ، برگه برای محتوای ثابت استفاده می شوند ، مثلا شما برگه هایی مانند درباره ما و تماس با ما را برای سایت خود ایجاد می کنید . در حالی که نوشته برای محتوای است که به طور منظم به روز می شود. مانند نوشته هایی که ما برای قسمت وبلاگ خود در سایت ایجاد می کنیم .

بسته به وب سایت خود ، می توانید هر ترکیبی از برگه ها و نوشته ها را داشته باشید. هر دو کاربردهای خود را دارند ، بنابراین ارزش درک نقاط قوت آنها را دارد.

در این مقاله ، ما تفاوت برگه وردپرس و نوشته را توضیح خواهیم داد و به چند نمونه از نحوه استفاده از هر دو نگاه خواهیم کرد.

ادامه

قالب نال وردپرس
استفاده قالب نال وردپرس یک ایده بد است و از نظر اخلاقی نیز مشکل دارد .
قالب نال شده وردپرس
قالب های نال شده ، علاوه بر مشکلات قانونی و اخلاقی که دارد . برای وب سایت شما می تواند مشکلات امنیتی ایجاد کند
متاسفانه دیده می شود قالب های غیر رایگان و پریموم نال( قالب نال وردپرس ) شده و توسط وب سایت های ایرانی به فروش می رسند . قالب های نال شده قالب های زیبا و با امکانات خوبی هستند به همین خاطر طراحان سایت وسوس می شوند و از آنها برای طراحی سایت مشتریان خود استفاده می کنند .

ادامه

ثبت آگهی رایگان
ثبت آگهی رایگان در آگهی های رایگان معتبر می تواند خدمات و محصولات شما را در فضای اینترنت معرفی کند و باعث فروش آنها شود . آگهی نامه های اینترنتی معتبر دارای ترافیک و بازدید بالائی دارند و همین ویژگی باعث می شود که آگهی شما در اینترنت دیده شود و مورد توجه قرار بگیرد .



آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی راه هایی برای جذب مشتری بیشتر است . تبلیغات ایترنتی راه های مختلفی دارد . بله شما به رایگان هم می توانید شروع به تبلیغات اینترنتی بکنید . یکی از راه های تبلیغات اینترنتی رایگان استفاده از وب سایت های ثبت آگهی رایگان است . شما به راحتی و بدون صرف هیچ هزینه ای می توانید محصولات و خدمات خود را در اینترنت تبلیغ کنید .



آگهی نامه حجره
وب سایت آگهی نامه حجره یکی از وب سایت های آگهی نامه با امکان درج آگهی رایگان می باشد . شما به راحتی می توانید انواع آگهی ها را برای معرفی خودتان ، محصولات و یا خدمات خود را با رایگان آگهی کنید .ثبت آگهی در آگهی نامه حجره بسیار راحت هست .

لینک وب سایت آگهی نامه حجره :https://www.hogre.ir/



آموزش افزونه یواست Yoast
افزونه سئو Yoast
لینک افزونه در فهرست افزونه های وب سایت رسمی وردپرس :https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo

افزونه سئو Yoast

افزونه یواست Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس SEO WordPress است . وقتی از آن استفاده کنید به راحتی می توانید دلیل آن را ببینید. این مجموعه از ویژگی های عالی برای کمک به سئو سایت در اختیار شما قرار می دهد . توسط افزونه یواست می توایند محتوای مناسب موتور جستجو تهیه کنید که البته خواندن آن نیز آسان است.

به عنوان مثال ، افزونه یواست Yoast SEO یک جعبه متا به تمام نوشته و برگه ها در پنل ادمین وردپرس اضافه می کند . این قسمت به شما امکان می دهد به راحتی کلمه کلیدی شاخص ، توضیحات متا ، URL های متعارف و سایر موارد را تنظیم کنید. همچنین ، تجزیه و تحلیل خوانایی آن به شما کمک می کند پست های خود را با پیشنهادات عملی برای بهبود ببخشید .

ادامه

هجوم کاربران واتس‌اپ به سیگنال و تلگرام
افزایش دانلود سیگنال و تلگرام
سیاست جدید فیس‌بوک برای پیام‌رسان واتس‌اپ و همچنین پیشنهاد ایلان ماسک برای مهاجرت به پیام‌رسان سیگنال سبب شد دانلود سیگنال و تلگرام در جهان به‌شدت افزایش پیدا کند.

به نظر برخی کارشناسان، پیام‌رسان سیگنال از نظر امنیت وضعیت بهتری نسبت به برخی دیگر از پیام‌رسان‌ها دارد.

فیس‌بوک که صاحب واتس‌اپ است، می‌خواهد کاربران واتس‌اپ را مجبور به اشتراک‌گذاری اجباری برخی داده‌هایشان در واتس‌اپ با فیس‌بوک کند و هر کاربری که این شرایط را قبول نکند، نمی‌تواند از واتس‌اپ استفاده کند.

ادامه

اتصال whmcs به وردپرس
استفاده هم زمان از whmcs و وردپرس یکی از رایجترین ها در میان وبمستر ها هست

حالا خیلی ها تمایل دارن کارهای مانند پاسخ دادن به تیکت ها و مشاهده صورت حساب ها ار طریق وردپرس هم قابل انجام باشه

یا به نوع دیگر اگر بخوایم بگیم وردپرس رو با whmcs ادغام کنند

برای این کار یک افزونه کارآمد موجود هست که براحتی میتوندی از اون استفاده کنید

افزونه whmcs-bridge رایگان قابل دریافت هست

روش کار افزونه WHMCS Bridge
افزونه رو دریافت و نصب و فعال کنید

به تنظیمات WHMCS Bridge برید و تنظیماتی مانند آدرس محلی که whmcs در آن نصب شده است رو قرار دهید

و بعد بر روی دکمه Install کلیک کنید تا افزونه صفحات مورد نیاز را ایجاد کند

از قسمت برگه ها می توانید صفحات ساخته شده رو ببینید که در آن محتویات whmcs در سایت وردپرسی شما نمایش داده می شود

همچنین اگر پوسته شما از ابزارک پشتیبانی میکند میتوانید از ابزارک های این افزونه استفاده کنید

www.web-bartar.ir
سئو سایت تضمینی